Hallo,
Ik heb probleem met mijn pc, en hoop dus jullie raad weten
.
Mijn pc loopt steeds muur vast, met een piep.
De tijd wanneer hij vast loopt is steeds verschillend dan na een uur en dan pas na een dag. Ik snap er niets van, het maakt niet uit wat ik doe of welk Os ik gebruik.
Heb mijn cpu, er al uitgehad, en goed uitgeblazen, zodat er geen stof in de socket zit. Nieuwe drivers en via drivers geprobeert.
Cpu wordt steeds +- 30 C (ik ga er nog is wat koelerpasta onder stoppen kijken of dat helpt, maar lijkt me niet)
Systeem:
Draai Win2k prof sp1 en win98
Celly500@566 (terugklokken helpt niet)
MSI 6199Va mobo (slot1 via appolo pro133) (nieuwste bios)
384MB ram
Hercules GF2 Mx DDV (190/190) (terugklokken
helpt ook niet)
S3 trio 64+
sb128
20gig 7200 Rpm Wd schijf
Teac brander
Pioneer DVD
Als ik bijvoorbeeld 10 liedjes aan het napsteren ben en er al 7 klaar zijn en hij loopt vast dan ben ik ze alle 10 kwijt. Vat ik ook al niet. (gebruik fat32)
Ik hoop dat jullie wat weten want, dit is zwaar irritant
Eppie
Ik heb probleem met mijn pc, en hoop dus jullie raad weten
Mijn pc loopt steeds muur vast, met een piep.
De tijd wanneer hij vast loopt is steeds verschillend dan na een uur en dan pas na een dag. Ik snap er niets van, het maakt niet uit wat ik doe of welk Os ik gebruik.
Heb mijn cpu, er al uitgehad, en goed uitgeblazen, zodat er geen stof in de socket zit. Nieuwe drivers en via drivers geprobeert.
Cpu wordt steeds +- 30 C (ik ga er nog is wat koelerpasta onder stoppen kijken of dat helpt, maar lijkt me niet)
Systeem:
Draai Win2k prof sp1 en win98
Celly500@566 (terugklokken helpt niet)
MSI 6199Va mobo (slot1 via appolo pro133) (nieuwste bios)
384MB ram
Hercules GF2 Mx DDV (190/190) (terugklokken
helpt ook niet)
S3 trio 64+
sb128
20gig 7200 Rpm Wd schijf
Teac brander
Pioneer DVD
Als ik bijvoorbeeld 10 liedjes aan het napsteren ben en er al 7 klaar zijn en hij loopt vast dan ben ik ze alle 10 kwijt. Vat ik ook al niet. (gebruik fat32)
Ik hoop dat jullie wat weten want, dit is zwaar irritant
Eppie