Toon posts:

[BC3] DVD - Rom Vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mn Zusje heeft een cd-rom schuin in de dvd speler gelegd nu zit ie dus vast.... hoe krijg ik dat ding open???? softwarematig ejecteren gaat niet moet ik nou de hele kast open slopen???????

Verwijderd

Topicstarter
Niemand???????????????????????

Verwijderd

Krijg je hem niet open d.m.v. een rechtgebogen paperclip in dat kleine gaatje te duwen? Dat is hier namelijk voor gemaakt.

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Als het goed is zit er voorop een klein gaatje, daar kan je een paperclip in steken waardoor je de lade handmatig open kan maken.

Mocht dit niet lukken dan zit er weinig anders op dan de kast open te maken.

webOS all the way!

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon er in duwen en dan moet ie open gaan BTW:de cd ligt er schuin in.......:'(

Verwijderd

Misschien dat je er een klein krasje op je cdrom aan over houd.

Verwijderd

Ik bedoel: Als het laatje zo dicht ging moet ie ook weer open kunnen. Lijkt me stug dat ie van binnen gekanteld is ofzo....
Zoveel ruimte zit er niet in een dvd speler

Verwijderd

Topicstarter
als ik em er recht in prop gebeurd er niks WAT DOE IK VERKEERD?????????

Verwijderd

DOORDRUKKEN!!

• Hermanvh
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Doordrukken, je moet een beetje kracht zetten, dan voel je m er met een beetje tegenwerking in gaan.

Daarna zou je la iets naa buiten moeten komen, zodat je m met de hand verder open kan trekken.

webOS all the way!

Verwijderd

Straks zegt ie dat zijn Paperclip ook nog vast zit :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb em nou nog niet open als hij een stukje open staat zit ie gewoon vast ben ik gewoon te voorzichtig?????.....

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Ja, je bent te voorzichtig, je moet met de papersclip met eigen kracht die lade lostrekken dus wel een beetje harder drukken. Kun je BTW niet met een beetje schudden de cd wat verplaatsen zodat ie wél losgaat :?

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik ehb em open maaruh als ik reboot, of op de eject knop duw gaat ie niet open, ook is de dvd rom verwijderd in windows:r
wat nu:?

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 10:34 schreef mRNiCeGuY het volgende:
Ok ik ehb em open maaruh als ik reboot, of op de eject knop duw gaat ie niet open, ook is de dvd rom verwijderd in windows:r
wat nu:?
Als je die paperclib erin duuwt moet wel je pc UIT staan!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
NEWBIE!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 12:57 schreef MGSNK het volgende:
NEWBIE!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P
:? :?

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:53
Ik bedoel MR NICEGUY :P

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Pagina: 1