Toon posts:

Gehijg..vrouwen...q3a?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jezus die vrouwen hijgen wel zeg als ze springen, geraakt worden of gestures maken das echt niet te geloven, ID was er zeker al vanuit gegaan dat bijna alleen mannen dit spel zouden kopen.. :) ik heb er in ieder geval geen problems mee >:)

Verwijderd

hahahaha, jep, dat verhoogt het testosteron gehalte in je bloed, wat weer zorgt voor een grotere alertheid, en dus betere prestaties.

We kunnen dan nu ook met recht spreken over goed presteren

• Shi'ngoth
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
erm.... ik denk in jouw gevel oestrogeen...
Wat betreft dat gehijg: Wie speelt er in godsnaam met of tegen een vrouw? Neem gewoon Sarge, lekker standaard...

>:)NeO: wat heb jij voor een vage clan? Mag ik meedoen, leer ik nog wat van ;)

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

• VorteX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-12-2025

VorteX

held

Wat zeg je nou, clannie? [CoD] heerst (hoewel wij de enige 2 active members zijn :) :))

Anarki skin heerst en anders die van Xearo wel :) die wijven maken teveel geluid :)

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens over skinz gesproken...hoe kun je die pokke dingen maken die dingen zien er echt supervaag uit. Is er geen behoorlijke skineditor ofzo???

En hoezo vage clan....wij doen tenminste nog wat, ik zie die van jullie echt nooit!! [PUM] rules >:)

• VorteX

VorteX

held

Wat dacht je van Fotowinkel?

Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'

Verwijderd

Lachuh , ey mag ik die url's van jullie clans ff????

Zou ik errug tof vinden. Ik heb namenlijk met een vriend van mij ook een clan gestart...(zijn nu met zijn vijfen)

Misschien kenne we een keer samen Quaken en genieten van dat gehijg... we spreken dit af. De ene map nemen wij allemaal vrouwen en de andere map jullie allemaal vrouwen..

;-)

LMAO

Raziel =F4L=
http://www.f4l.cjb.net /

• Shi'ngoth
  • Niet online
http://cod10.cjb.net

nog niet af hoor.... maar eh [pub] is echt een roelende klen... ik win nog van ze als ik in m'n eentje ben ;)

FlapteX is een koe!

}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;}&gt;:r<P><BR>

Verwijderd

Topicstarter
Ga toch weg joh....t'is ook niet zo moeilijk he als je tegen meerder spelers moet spelen heb je altijd meer kills...anyway onze clan is actief die van jullie niet!!....je zegt wel dat je bij CoD zit maar die doet verder niks >:) ...t'is trouwens [PUM] niet pub.... ;)

• VorteX

VorteX

held

We zijn wel actief, we roelen!!

Verwijderd

[CoD] => Clan of Dorks ;)

Verwijderd

Topicstarter
hehehe >:), nice one Bender...

• Mini-me
  • Niet online
Wat heeft roelen te maken met actief zijn? Kun je net zo goed zuigen noemen dan :)
Pagina: 1