[BC3] Radeloos!!

Pagina: 1
Acties:

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 12:59

Ronnie_T

Shangri-La

Topicstarter
Ik heb een heel irritant probleem met mijn muis onder windows 2000 en ME. Als ik mijn muis op mijn desktop redlijk snel heen en weer blijf bewegen over mijn scherm, dan blijft ie "steken" ongeveer in het midden :( Ik ben echt radeloos :'(, want ik heb veel geprobeerd om het op te lossen, maar niks hielp. Ik kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen zijn met dit probleem. Zijn er mensen die de hun muis willen testen op dit probleem? :?
Ik heb een optische muis (maar heb ook een seriele muis geprobeerd) van miscrosoft.
Mijn systeem:
PIII 450 Mhz, 256 mb ram, g-Force2MX 32 mb asus 7100, A-trend 6240 intel bx-chipset, windows 2000/ME, intellimouse explorer

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Da''s niks bijzonders. Verhoog de sensitivity ietsje, en zet de acceleration op medium. Dan werkt ie zalig :)

En het hangt heel erg van de ondergrond af. Waarop gebruik je die muis?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
dus op je seriele poort en usb poort doet hij het allebei niet?

hmmmm, dan toch een moederbord probleem lijkt me, kan me er niks anders bij denken....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
try wat Exirion zei, zou kunnen, verder weet ik ook niet...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 12:59

Ronnie_T

Shangri-La

Topicstarter
ff klooien met de sensitity hielp!! thnx |:(

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Verwijderd

Ik heb dat probleem alleen als hij uit de standby stand komt.
Mischien kun je de drivers verwijderen ook het register napluizen en de zaak opnieuw installeren.

suc6
Pagina: 1