[BC3] Monitor standby bij opstart?!?!

Pagina: 1
Acties:

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
mijn probleem is als volgt.

Als ik mijn computer aanzet dan krijg ik niet meer meteen beeld, maar pas als ik in windows zelf kom (dus nadat ik het windows opstart muziekje hoor), springt mijn scherm van standby af en zie ik wat op mijn scherm.

Dus ik kom ook niet meer in de bios (misschien kom ik er wel in, maar ik heb geen beeld!..)

Hoe kan ik dit oplossen?

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

had je dit probleem al eerder of is het pas sinds kort?

je zou je bios kunnen resetten door een jumper op het mainboard.. maaaaaaaaar: als dit niet lukt moet je je bios blind in gaan stellen.. zonder beeld dus.. lijkt me moeilijk. dus als allerlaatste dat je evt zou kunnen proberen is je bios te resetten.. misschien is dat de oplossing.. misschien ook niet, en dan heb je een probleem

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Kun je niet gewoon 2 keer drukken op de aan knop? Moet die ook aan gaan lijkt mij.

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
hè bedankt voor jullie reacties, maar ik heb een op de oude computer gezet en daar deed ie het ook niet... daarna heb ik de oude monitor op mijn nieuwe comp gezet en die deed ''t wel, conclusie: zo kapot als de tering.... jammer :( 2,8 jaar oud (net nog in de garantievan 3 jaar :) ) misschien met bij betaling een nieuwere, grotere, betere!

Verwijderd

Vriend van mij ook gehad
Naar een PC zaak toegegaan om zijn videokaart te testen ,en ja hoor :overleden
nieuwe erin en ja hoor :herboren