[BC3] PDA, IR en mijn mobiel

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik wil graag een PDA kopen, mijn eerste keuze gaat uit naar de Compaq iPaq H3650. Toch wil ik graag weten of ik met mijn GSM (Nokia 6210) via IR kan internetten, of dat ik ook nog eens een gsmkaart of kabel moet kopen voor dat ding. De reden voor een compaq is de volgende: Ik heb een sony cybershot digitale camera met memorysticks, en wil op vakantie deze verzenden. Nu kan de compaq een pcmcia-uitbereiding aan waar dan weer de memorysticks via een kaartje inkunnen, dus kosten gaat het me al genoeg. Ik kan ook kiezen voor de Sony CLIE PDA (met palm os) en welke direct memorysticks aankan, maar deze is toch aardig verouderd naar mijn mening, enzo, toch, als je daarmee wel direct kan internetten... is het best goedkoop... .. dus.... wie heeft er ervaring mee of wetenschap indeze. gr fer.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Kris2904
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-05 17:04

Kris2904

found his match in SoaD

Dit kan prima, je stelt gewoon in je iPaq de gegevens van je provider in, activeert de IR op je telefoon en belt in :)

Was getekend, enz. | specs

Verwijderd

hoe bedoel je de sony cleo is verouderd?? Ik dacht dat het een nog uit te komen pda was??

• BC3 Victim
ik hoop het ! ''k zal maar eens een verkoper lastig gaan vallen met een testje. :)
thanx, fer.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 18:10 schreef unstable het volgende:
hoe bedoel je de sony cleo is verouderd?? Ik dacht dat het een nog uit te komen pda was??
van een cleo weet ik nog niets. de CLIE daarentegen is niet echt tof maar wel te koop.

• BC3 Victim
Op zaterdag 14 april 2001 18:06 schreef Kris2904 het volgende:
Dit kan prima, je stelt gewoon in je iPaq de gegevens van je provider in, activeert de IR op je telefoon en belt in :)
Kan het ook met een Nokia 6150 op de ipaq???

Grtz Duncan

Verwijderd

De sony Clie is fantastisch man. draait perfect en ik kan alles draaien van die memorystick af. Is compact en heeft een vreselijk veel betere backlight dan al die andere. En ik heb er al online mee gezeten. Heb eudora pda als email client geinstalleerd. Supers!

Oja, Clie in combinatie met nokia 6210 via IR poort
Pagina: 1