Semi-Tech STM-5500 van de firma Semi-Tech Microelectronics aka Semi-Tech Corp maar die is inmiddels bankroet.....
Verwijderd
Is er iemand die weet wat een STM 5500 is? Ik heb ''m hier staan. Een laptop uit de prehistorie, formaatje koelkast
. Een kennis vroeg of ik daar even naar wilde kijken want hij kreeg geen beeld. Nee, ik zag al snel wat het probleem was/is: achter naast de video-uitgang hangt een heel rijtje switchjes en die staan keurig op on/of/on/of enz.. tja.. Nu zoek ik de specs van die bak maar kan nergens iets vinden.. Iemand van jullie die zoiets kent? Ik ben al heel wat oude meuk tegengekomen maar dit?!?!
''k kan trouwens ook niets vinden op het mobo.. al gekeken.
stm hmmmmmmm, zij dat niet de makers van voodoo kaarten????? en 5500 is dat niet de Voodoo5 serie????? Eeeeeh laat maar, ik ga een beetje offtopic. Probeer anders ff op www.av.com te zoeken ofzo
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Heb ik al gekeken.. na een avondje rondzoeken absoluut niets gevonden.. Denk dat dit STM OF niet meer bestaat OF onder een andere naam opereertOp zaterdag 14 april 2001 11:50 schreef MGSNK het volgende:
stm hmmmmmmm, zij dat niet de makers van voodoo kaarten????? en 5500 is dat niet de Voodoo5 serie????? Eeeeeh laat maar, ik ga een beetje offtopic. Probeer anders ff op www.av.com te zoeken ofzo
STB zijn makers van voodoo kaartenOp zaterdag 14 april 2001 11:50 schreef MGSNK het volgende:
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen