Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Heb dit maar even verwijderd, deed per ongeluk een dubbelpost omdat ik weer eens een 55-je naar mijn hoofd geslingerd kreeg.
Ik wou dat we de oude server weer terugkregen, die deed het beter.
Ik wou dat we de oude server weer terugkregen, die deed het beter.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Je zult vermoedelijk zelf moeten gaan sleutelen, want wat je hier toont is redelijk pervers. Het is in ieder geval niet de aanduiding RS232 waard.
Je hebt beide aarde''s netjes doorverbonden, de data-lijnen gekruist maar de DTR-signalen recht op elkaar, dus 2 uitgangen (of 2 ingangen, hangt er vanaf of je het als DTE of DCE ziet) op elkaar aangesloten. Vreemd.
Ik heb ooit zoiets moeten bouwen om een seriele printer op een Philips P2000T aan te sluiten, want de Flips had pin 20 van de poort i.p.v. als uitgang voor het DTR-signaal als ingang van een zelf-bedacht Out-of-paper signaal toebedeeld gekregen.
Je hebt beide aarde''s netjes doorverbonden, de data-lijnen gekruist maar de DTR-signalen recht op elkaar, dus 2 uitgangen (of 2 ingangen, hangt er vanaf of je het als DTE of DCE ziet) op elkaar aangesloten. Vreemd.
Ik heb ooit zoiets moeten bouwen om een seriele printer op een Philips P2000T aan te sluiten, want de Flips had pin 20 van de poort i.p.v. als uitgang voor het DTR-signaal als ingang van een zelf-bedacht Out-of-paper signaal toebedeeld gekregen.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
Da kan wel kloppen... dit is een aansluiting voor een seriele printer, of dataverwerker.. (weet nog niet wat)
dit is iig het plaatje wat in de handleiding staat.
ik denk dat ik maar eens ga knutselen dan...
bedankt alvast
dit is iig het plaatje wat in de handleiding staat.
ik denk dat ik maar eens ga knutselen dan...
bedankt alvast
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.