Toon posts:

Wheel of Time

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft Wheel of Time al goed draaien op een TNT2? Bij mij loopt het niet echt goed, veel laden, traag. De d3d-patch heeft ook absoluut geen nut. Iemand een idee?

Verwijderd

Ik zou in ieder geval detailed textures uitschakelen als je dit nog niet gedaan hebt, verder vind ik em ook zelfs matig op m'n GeForce draaien i.v.t. andere spellen.

Verwijderd

Nee, het loopt KUT op alles waar geen grote 3dfx sticker opzit. Ik heb het nog niet met Unified geprobeerd, maar de demo liep in Unified wel beter dan in D3D.

De volledige versie is eigenlijk alleen maar erger geworden. En ik weiger toch eigenlijk op lager dan 1024x768 te spelen. Maar zelfs op 800x600 wil het niet eens lekker draaien.
(c333@416 + tnt2u)

Dit spel gebruikt die BAGGER-Unreal engine. En in tegenstelling to UT werkt die engine gewoon NIET met D3D.

Ik vind het heel jammer, want de boekenserie is gewoon geniaal, en ik heb met veel plezier uitgekeken naar dit spel, en wilde dit graag kopen. Maar ik hoop maar dat dit spel enorm flopt, misschien dat ze dan eens nadenken voordat ze het grootste deel van hun markt negeren. Glide heeft geen alleenheerschappij meer, alleen is dat voor sommigen nog steeds moeilijk te begrijpen lijkt het