Toon posts:

[BC3] Logitech iFeel stop met werken.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een 12 cm sunon fan ingebouwd en 2x 8cm sunon fans. Nu stop mijn iFeel spontaan onder windows met werken en het lichtje gaat ook uit (soms kan ik er nog even mee werken). Dus ik heb mijn Logitech wingman gepakt. Bij deze precies hetzelfde verhaal. Allebij op USB aangesloten. De logitech wingman heb ik nu op de ps2 poort aangesloten en tot nu toe is alles goed.

Het kan volgens mij 3 dingen zijn:
- USB poort naar de kloten (lijkt mij het minstwaarschijnlijk. Of de usb werkt of hij werkt niet)
- Logitech iFeel naar de kloten (raar dat mijn wingman het zelfde probleem geeft)
- Voeding te ligt? ( Het is een 300 wat voeding, volgens de AMD standaarden is dit het vereiste)

Hoe kom ik er achter of dat het daadwerkelijk niet mijn muis of usb is die naar de klote is.

Welke wattage kan ik het beste nemen. 300 W of 450 W.

systeem:
Abit KA-7 100 moederbord
AMD classic 700 Mhz
Realtek Netwerkkaart
Creative SB Live! Value
3DFX Voodoo 5 5500
Maxtor 30 Gb (3073U4)
Creative 5x DVD speler
HP 9001 CD-brander
Aopen 40x CD-rom
Sony Multiscan E-400
Microsoft Natural Keyboard pro
2x 8cm sunon, 1x 12cm sunon, 2x 6cm HD-coolers en Golder orb.

Verwijderd

kan het niet aan je OS liggen? ik hoorde dat win2k daar nog problemen mee maakte, maarja wie ben ik ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk met Win98se

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hmm, als je de fan''s van de voeding af haalt (voeding kabeltje er af halen, zodat koeler geen stroom krijgt) werkt het dan wel ?

Verwijderd

"In the land of windoos, everything is crashing:(, everybody must pay me:(....." : zingt Bill Gates:( nog valser dan een Belgische gedioxiniseerde:( MKZ:( kippenhok:(.

Herïnstalleer die windoos met vele leuke rebootjes:(.

De geboden van windoos

Bovenal betaal 1 bedrijf(MicroShit).
Geef ons dagelijks rebootjes.
Vergeef ons onze illegale kopies en downloads...
Vul zelf de rest aan...

Ik gebruik liever Linux:) (2.4 kernel).

Verwijderd

Topicstarter
Geplaatst door Aikeleer - zaterdag 14 april 2001 02:52

--------------------------------------------------------------------------------
Hmm, als je de fan''s van de voeding af haalt (voeding kabeltje er af halen, zodat koeler geen stroom krijgt) werkt het dan wel ?
Had ik nog niet aangedacht om 1:52. Gelijk uitgeprobeerd en dan doet de muis het wel. Dus het ligt aan de Voeding. Kan ik dan beter een 400 W nemen of is een 300 W voldoende. Ik heb nu een buiten-deur-merk 300 W voeding.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik kan je de enermax voedingen aanraden, die hebben ook nog eens 2 fans ingebouwd dus worden niet snel te heet of iets dergelijks.
Je kan ze opzoeken in de pricewatch onder kasten, dan onderaan in de lijst staan de voedingen.
De enermax is leverbaar in 330W, 400W en 500W dus je kan zelf bepalen wat je uitgeeft.
Ik ga mijne ook bestellen zodra mn salaris binnen is.:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een 400 W voeding gehaald en het probleem bestaat nog steeds...alleen duur het nu iets langer voordat hij uitvalt. Dinsdag maar een paar extra usb kopen
Pagina: 1