De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Geef mij maar een Warsteiner.
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
ja ok ibazar wel ja daar heb ik wel gekkere dingen gezienOp zaterdag 14 april 2001 00:54 schreef schumache het volgende:
op ibazar rond de 400
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
zoals een JAAR oude packard bell voor 300- minder dan de aankoop prijsOp zaterdag 14 april 2001 00:57 schreef funkflex het volgende:
[..]
ja ok ibazar wel ja daar heb ik wel gekkere dingen gezien
Verwijderd
yups drom tis bazarOp zaterdag 14 april 2001 00:57 schreef funkflex het volgende:
[..]
ja ok ibazar wel ja daar heb ik wel gekkere dingen gezien
volgens mij koop je teveel op ibazarOp zaterdag 14 april 2001 00:59 schreef --BoBo-- het volgende:
Hmmm, volgens mij zeker nog wel 350,- waard. Kan je zo doorverkopen voor 500,-
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
www.ibazar.nl (oja ik bied 250 en geen stuiver meerOp zaterdag 14 april 2001 01:05 schreef fredkroket het volgende:
Hij koop dat dus bij mij.
Nog meer bieders? fredkroket@home.nl
volgens mij ben je niet echt rëeel (zitten die puntjes zo goed?Op zaterdag 14 april 2001 01:05 schreef hezik het volgende:
waarsch. ligt ''t aan mij, maar ik zou er hooguit 50 piek voor geven ... gelukkig dat er mensen zijn met meer hersens dan ik
Verwijderd
Ben jij gek, maar jezus, jullie zitten echt wel onder de prijs hoor.Op zaterdag 14 april 2001 01:03 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
volgens mij koop je teveel op ibazar
Ik hoef die pc niet eens, ik meld alleen dat je hem makkelijk voor meer door kan verkopen.
maar ik wil um _niet_ door verkopenOp zaterdag 14 april 2001 01:10 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Ben jij gek, maar jezus, jullie zitten echt wel onder de prijs hoor.
Ik hoef die pc niet eens, ik meld alleen dat je hem makkelijk voor meer door kan verkopen.
NEE!Op zaterdag 14 april 2001 01:16 schreef fredkroket het volgende:
Niemand meer dan 260?
Verwijderd
Nee dat begrijp ik.Op zaterdag 14 april 2001 01:11 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
maar ik wil um _niet_ door verkopen
Ik zou hem niet voor minder dan 350 verkopen, maar ja wie ben ik
mja, maar als je dit moest kopen? zou je dan 350 betalen? en als je ja zegt... why? ik bedoel het enigste wat van waarde kan zijn is mobo, proc en de hd... de rest moet je niet mee rekenen in de prijs (teminste dat vind ik)Op zaterdag 14 april 2001 01:20 schreef --BoBo-- het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik.
Ik zou hem niet voor minder dan 350 verkopen, maar ja wie ben ik
EDIT: btw, ik ben nu m''n bedje maar es opzoeke, ik lees je/jullie reactie(s) morge wel... truste
Neevolgens mij ben je niet echt rëeel (zitten die puntjes zo goed? )
Maar goed, ik zie een AT apparaat wat de upgrademogelijkheden al redelijk gaat beperken. Een biostar mobo, waar ik geen goede ervaringen mee heb. Een slechte VGA kaart en idem geluidskaart. Een jaar geleden kocht ik 2 P1 PC''s op 166 Mhz voor 75 gulden (per stuk) , dus daarom kom ik op Fl. 50 uit.
Feit is natuurlijk wel dat de waarde van dit soort systemen heel erg bepaald wordt door wat de koper met het systeem kan/wil doen.
Verwijderd
Dat vind ik niet waar, dat de rest nix waard is. Alles is herbruikbaar. Ik wil die twee 16 mb edo''s zo wel van je kopen voor een geeltje. Kan ze wel gebruiken.Op zaterdag 14 april 2001 01:25 schreef DiEPVRiESKiP het volgende:
[..]
mja, maar als je dit moest kopen? zou je dan 350 betalen? en als je ja zegt... why? ik bedoel het enigste wat van waarde kan zijn is mobo, proc en de hd... de rest moet je niet mee rekenen in de prijs (teminste dat vind ik)
EDIT: btw, ik ben nu m''n bedje maar es opzoeke, ik lees je/jullie reactie(s) morge wel... truste
En ja kut videokaart, maar ja, wie wil er gaan kweeken op die pc, niemand toch.
Als ik ''m zou willen verkopen zou ik er een leuke monitor bij zoeken, windows 95 op installeren + word 97 en verkopen voor 300 piek.
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Ik denk meer aan fl 150.-
Verwijderd