Toon posts:

[BC3] Logitech Cordles muis problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al sinds een 1/2 jaar een Cordless Desktop van Logitech en heb hier sinds het begin problemen mee gehad.
1) Mijn scroll wieltje doet het wel en dan weer niet :(, ook met de nieuwe mouseware!
2) De batterijen zijn na zo''n 240 uur gebruik al weer op :'( , nu gebruik ik maar oplaadbare batt.

Heeft iemand anders ook problemen of heeft iemand een goede oplossing?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Koop een Logitech Cordless wheelmouse Optical :) dat ding RoelDD namelijk :)
Maaruh, ik zou het niet logisch vinden als nieuwe MouseWare het probleem ging oplossen.. denk eerder dat dit een hardware matig probleem is...Kaduk

Gr:):)tZZ

Verwijderd

Ik heb zelfde set, maar dan met dat natural toetsenbord.. nooit problemen mee gehad (hah, soms.. maar dan lag ontvanger te dicht bij me monitor ofzo)

probleem is denk ik idd hardware... gewoon mee terug gaan, bij meeste zaken krijg meteen een nieuwe mee.

Logitech Cordless wheelmouse Optical... eerrrmm lig ik nou weer zo ver achter, of zijn er momenteel geen optische draadloze muizen op de markt? :?

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

je ligt zo ver achter :)

Gr:):)tZZ

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:34
Op vrijdag 13 april 2001 22:56 schreef CV_SmileY het volgende:
Koop een Logitech Cordless wheelmouse Optical :) dat ding RoelDD namelijk :)
Hoe weet jij dat nou? heb je er al eentje dan?

Verwijderd

Het enige wat ik weet, is dat de KEYBOARD-drivers het SLECHT doen onder windows 2000.. Verder eeh.... ? Geen flauw ID.. Ik heb de battarijen van me toetsenbord nog niet vervangen (half jaar), en die van me muis net voor de 2e keer (vanmiddag).. Die PC staat 24/7 aan..(}:O) :?

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb mijn setje al 2 jaar.
elk jaar moet ik mijn keyboard batterijen vervangen. en om de 4 maanden die van mijn muis

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1