Toon posts:

[BC3] T-shirt Transfers

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ik heb nu zo''n mooie canon S klasse fotoprinter en nu wil ik wel eens T-shirt transfers maken.
Maar hoe werkt zo''n transfer, ik bedoel je print er iets op en dan met een strijkbout moet je zoiets op een T-shirt strijken :?
Is het zoiets mooi voor een dag of kun je het nog wassen zonder dat de afdruk met het waswater het riool in spoelt of een grote vlek op je T-shirt verschijnt.

Als jij dit als een ervaring herkent dan hoor ik dat graag, of als jij het hier helemaal niet mee eens bent dan hoor ik dat ook graag.

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-08 15:48

Tjark

DON'T PANIC

Ooit een keer in een compu-winkel zo''n tshirt laten maken door een paar Canon-dames. ''T zit er nog steeds op (was gewoon tekst: Reality is an illusion caused by lack of alcohol :)) na nu 4 jaar en een aantal wasbeurten. Alleen blijft de kleur natuurlijk niet zo mooi als dat je ''m er net opgestreken hebt.

Je moet hetgene wat je print dus in spiegelbeeld opdrukken en dan komt het dus weer "goed" op je tshirt te staan.

Leuk voor als je voor een gelegenheid een tshirt wil maken, maar niet om "professioneel" tshirts te drukken die na een jaar nog representatief moeten zijn. Maar ''t kost ook weer niet zoveel :)

*insert signature here

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat mij om koninginne-nacht/dag.
Iets leuks, iets shockings je weet wel "the usual shit" :)

Verwijderd

T-Sjirts printen is gaaf!!!
Maar je moet het wel secuur doen, en niet hop-hop en dragen die hap... (mijn 1e keer ging het dus ook zo, plaatje viel er na 1 keer wassen half af)

Gewoon handleiding volgen, en dan komt het wel goed... na me 2e poging is het er nog niet af gevallen (al ontelbaar keer gewassen)
Kleuren worden idd faler.. maar dat maakt niet zoveel uit.

[creatie van mij]
Boxershort met op achterkant: ''DO NOT ENTER!''
en andere boxer op voorkant: ''PUSH TO ENLARGE''
en natuurlijk nog wel ''n paar t-sjirt''s
[/creatie van mij]

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik denk dat ik om ben.
Moet ik nog speciale transfers gebruiken.
*Canon transfers voor mijn Canon printer of andere.
*Hoge resolutie transfers ?

Ik heb nog geen fotocartridge en dus kan ik nog niet op 1440 dpi printen maar volgens mij is dat niet nodig, wat is dan wel een goede resolutie 600, 360 of iets anders ?

• Monski
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
Ik gebruik papier van Pelican , daar staat een hittegevoelig plaatje op de achterkant zodat je ziet of het warm genoeg is , ook gewoon met een canon bubblejet

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ruik je het niet :? Zie je het niet :?

Stoffig hé .. Beetje oud topic, vind je niet? 8)7
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.