[BC3] Nieuw systeem; jullie mening?

Pagina: 1
Acties:

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 21:19
Na 1,5 jaar ga ik EINDELIJK mijn nieuwe systeem kopen zeg. Over sommige onderdelen zit ik nog te twijfenlen dus ik zou graag weten wat julie er van vinden: :?

Wat is het voordeel van cas2 geheugen en kan ik beter niet gewoon Dane-ELec 256 mb 133 kopen? Of moet ik gewoon wachten op DDR geheugen?

Klinkt misschien leip maar wat zijn de ups en downs van pentium 3 tegen thunderbird (keuze tussen tb 1100 en een p3 866); welke moet ik nemen.

Welke grafische kaart: Cardexpert Geforce2 gts 333 64 mb ddr of een asus 7700 met 32 mb ddr? waarom?

Iiyama of een philips 17" (keuze tussen pro 411 en philips 107t21 lightframe)?

Sommige vragen zijn misschien een beetje raar, maar ik zou graag jullie mening willen weten?

Alvast bedankt.

tampert, kriminalpolizei

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-08 18:58

EaS

keuze tussen tb 1100 en een p3 866

Wat denk je zelf...

• Diablow
  • Laatst online: 19-08 21:20
Cas 2 is sneller als je standaard instelling laat staan, anders beter te oc''en, maar als je je poccesoor niet wil oc''en kun je net zo goed cas 3 (normaal) nemen en die op cas 2 laten draaien. Als je veel wil oc''en moet je pc150 reepjes kopen of crucial-reepjes.

• EaS
  • Laatst online: 20-08 18:58

EaS

Als je voor een athlon gaat, WEL een plank nemen die 133 FSB ondersteunt dus.... zit er ook nog een kans in dat je enigzins kunt blijven upgraden.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op vrijdag 13 april 2001 20:18 schreef Evilernie het volgende:
Na 1,5 jaar ga ik EINDELIJK mijn nieuwe systeem kopen zeg. Over sommige onderdelen zit ik nog te twijfenlen dus ik zou graag weten wat julie er van vinden: :?

Wat is het voordeel van cas2 geheugen en kan ik beter niet gewoon Dane-ELec 256 mb 133 kopen? Of moet ik gewoon wachten op DDR geheugen?

Klinkt misschien leip maar wat zijn de ups en downs van pentium 3 tegen thunderbird (keuze tussen tb 1100 en een p3 866); welke moet ik nemen.

Welke grafische kaart: Cardexpert Geforce2 gts 333 64 mb ddr of een asus 7700 met 32 mb ddr? waarom?

Iiyama of een philips 17" (keuze tussen pro 411 en philips 107t21 lightframe)?

Sommige vragen zijn misschien een beetje raar, maar ik zou graag jullie mening willen weten?

Alvast bedankt.
verschil is niet merbar tussen CAS 2 en 3 wel in benchmark, maar jij als mensen neemt dit echt niet waar.

Ik zou voor de Athlon gaan, want die is een stuk sneller(op gelijke MHz is dat heel anders, maar voor hetzelfde geld heb je een snellere CPU).

Beelscherm zou ik zeker voor de Iiyama gaan, zijn gewoon goeie en mooie schermen, ik spreek uit ervaring :):):):):):)

Ik zou voor een asus 7700 met 32 mb ddr gaan, 64 MB merk je bijna niet, en is zonde van je geld.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Op vrijdag 13 april 2001 20:48 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]

verschil is niet merbar tussen CAS 2 en 3 wel in benchmark, maar jij als mensen neemt dit echt niet waar.

Ik zou voor de Athlon gaan, want die is een stuk sneller(op gelijke MHz is dat heel anders, maar voor hetzelfde geld heb je een snellere CPU).

Beelscherm zou ik zeker voor de Iiyama gaan, zijn gewoon goeie en mooie schermen, ik spreek uit ervaring :):):):):):)

Ik zou voor een asus 7700 met 32 mb ddr gaan, 64 MB merk je bijna niet, en is zonde van je geld.
De Athlon is in 99% van de gevallen sneller dan de P3 op gelijke klok.
Eizo, Sony en LG maken ook minstens zo goede schermen.
Pagina: 1