T''IS LANG MAAR LEES HET AUB
Nou, vorig jaar een tijdje voor de zomervakantie hadden we een nieuwe computer gekocht, een AMD Athlon 850, we vonden het erg snel en waren er tevreden mee. Maar hij crashte. Hij crashte hij crashte en hij crashte
Toen de zomervakantie begon hadden we er nog eentje gekocht (daar zit ik nu op en hij staat in mij sig.) en die deed het ook niet zo geweldig. We konden er wel een beetje mee leven. Beide computer zijn PRECIES hetzelfde. Op een paaar dingen na dan. Ik heb een HQ08 en een DMX XFire 1024, mijn broer heeft dus een Soundblaster live en een OEM kastje. Die van mij crasht nu nooit meer. Na een heleboel te hebben getweakt en driver geupdate enzo doet alles het goed. De voeding bij mijn broer is ook 300W dus de voeding maakt niks uit. Ik heb alles precies hetzelfde geconfigureerd als bij mij en het crasht nog bij hem..... De computer deelt ook het internet over het netwerk en het is dus ook nog is flink irri als hij crasht. Dat hij het internet deelt maakt nix uit want zonder dat crasht hij ook. B&W deed het NIET onder Win98 op mijn broers PC, ik heb winXP en hier doet het ut. Ik heb WinXP bij hem ook erop gepleurd en nu doet B&W het wel. Maar de comp crasht nog steeds na 10 minuten te hebben gespeeld (hij crasht alleen als je een spelletje doet) Nu heeft mijn broer vandaag Tribes2 gekocht. Het doet het bij mij heel erg goed. Maar bij hem crasht het de hele tijd.... als hij speelt dan ziet het landschap er ook heel erg raar uit. Je kunt door sommige bergen heen kijken en het water doet ook heel erg vreemd. Wat is er nou mis met deze computer? 4-in-1 drivers kan niet want op de mobos zit een :r:r:r:r AMD Irongate chipset :r:r:r:r en daar zij ook niet echt veel updates voor. BIOS heb ik al geflashed dat help ook niks. NVMax is geinstalleerd en ik heb een heleboel geprobeerd maar het helpt allemaal NIX!!!!! wat is er nou fout in de computer??? de videokaart?? (is behoorlijk brak zo''n GeForce SDR) of is het moederbord gaar?
Plz help want nu hebben we er echt genoeg van en zeker mijn broer nu hij voor 100 gulden Tribes2 heeft gekocht en het doet t niet......
Nou, vorig jaar een tijdje voor de zomervakantie hadden we een nieuwe computer gekocht, een AMD Athlon 850, we vonden het erg snel en waren er tevreden mee. Maar hij crashte. Hij crashte hij crashte en hij crashte
Plz help want nu hebben we er echt genoeg van en zeker mijn broer nu hij voor 100 gulden Tribes2 heeft gekocht en het doet t niet......