XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Dan is het wel goed
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Wat bazel je nou?Op vrijdag 13 april 2001 18:54 schreef snnasss het volgende:
Een PII 400zonder CD-rom systeem duidt op een bouwpakket. Dergelijk moedel is namelijk nooit zonder verkocht.
Bijna elke desktop wordt standaard zonder cd-rom geleverd. (bedrijven)
Het zijn workstations die aan een netwerk hangen, het is geen "familie pc".
[ Voor 93% gewijzigd door Tidaku op 14-03-2017 12:02 ]
of cdrom is kapot gegaan of eruit gehaald.. lijkt me niet zo''n probleem..Op vrijdag 13 april 2001 18:54 schreef snnasss het volgende:
Een PII 400zonder CD-rom systeem duidt op een bouwpakket. Dergelijk moedel is namelijk nooit zonder verkocht.
Verwijderd
Met een goede monitor moet je dit altijd doen!
Verwijderd
Verwijderd
Basel ligt in Zwitserland....Op vrijdag 13 april 2001 18:56 schreef Toverstaf het volgende:
[..]
Wat bazel je nou?
Bijna elke desktop wordt standaard zonder cd-rom geleverd. (bedrijven)
Het zijn workstations die aan een netwerk hangen, het is geen "familie pc".
Wel een geluidskaart en geen CD-Rom. Alsof een bedrijfscomputer wel geluid nodig heeft dan. Allen (jawel) worden met een CD-rom geleverd en bij de disbriteur op maat gemaakt. Het is voor de fabricant te duur namelijk om van 1 type een versie met en een versie zonder cd-rom aan te houden.
En een versie met geluidskaart heeft oorspronkelijk ook een cd-rom gehad anders was die er ook wel uitgehaald. Dus wie schiet hier nu op gatenkaas?
De monitor alleen is al 300,- a 350,- waard iig
Verwijderd
Ik wil niet veel zeggen, maar waarschijnlijk is die Soundblaster onboard.Op vrijdag 13 april 2001 19:07 schreef snnasss het volgende:
[..]
Basel ligt in Zwitserland....
Wel een geluidskaart en geen CD-Rom. Alsof een bedrijfscomputer wel geluid nodig heeft dan. Allen (jawel) worden met een CD-rom geleverd en bij de disbriteur op maat gemaakt. Het is voor de fabricant te duur namelijk om van 1 type een versie met en een versie zonder cd-rom aan te houden.
En een versie met geluidskaart heeft oorspronkelijk ook een cd-rom gehad anders was die er ook wel uitgehaald. Dus wie schiet hier nu op gatenkaas?
2-1 voor Toverstaf
..en vervolgens wordt die CDrom door systeembeheerder er weer uitgehaald omdat ze niet willen dat (l)usertjes allerlei software zonder toestemming installerenOp vrijdag 13 april 2001 19:07 schreef snnasss het volgende:
[..]
Allen (jawel) worden met een CD-rom geleverd en bij de disbriteur op maat gemaakt. Het is voor de fabricant te duur namelijk om van 1 type een versie met en een versie zonder cd-rom aan te houden.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Afgezien van wat bad sectors op een HD kan ik weinig mis vinden aan de twee bakkies die ik op die manier gescoord heb.Op vrijdag 13 april 2001 19:40 schreef Keescpk het volgende:
Voor wat het waard is mijn mening is dat je met een tweede hands altijd de ellende van een ander koopt.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
| I've got permission to color outside the lines |
trek je portemonee open
en koop een fastsoenlijke pc
AMD DURON 800mhz met abit kt7
256sdram 17" monitor en alle andere shit met cd rom en geluidskaart kom je denk ik op 2000 piek uit mee dan is je pc 5 x zo snel de prijs trouwens ook
ik heb net een nieuweOp vrijdag 13 april 2001 19:56 schreef Morph666 het volgende:
2e hands ellende jah!
trek je portemonee open
en koop een fastsoenlijke pc
AMD DURON 800mhz met abit kt7
256sdram 17" monitor en alle andere shit met cd rom en geluidskaart kom je denk ik op 2000 piek uit mee dan is je pc 5 x zo snel de prijs trouwens ook
deze is voor mijn zus met haar irc chat maatjes
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Verwijderd
Afgezien van wat bad sectors ... da''s een goie ROFLOp vrijdag 13 april 2001 19:42 schreef BackSlash32 het volgende:
[..]
Afgezien van wat bad sectors op een HD kan ik weinig mis vinden aan de twee bakkies die ik op die manier gescoord heb.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
ze heeft nu een celly 400 met 64Op vrijdag 13 april 2001 20:15 schreef Keescpk het volgende:
Je gunt je zus ook niet erg veel
en ja een packard bell
en dat wil ik als mijn server hebbe
draait nu wel als server maar gewoon gekloot steeds en die bovenstaande ram ik lekker vol met geheugen
en ik heb er al een 40 gb hd voor liggeen
Verwijderd
m64 ultra?Op vrijdag 13 april 2001 20:19 schreef funkflex het volgende:
en een TNT2 M64 ULTRA
die nog nooit gebruikt is
CD-ROM is kapot gegaan of is overgeheveld naar een andere computer. En zelfs als het een bouwpakket was, who cares!
ja zoietsOp vrijdag 13 april 2001 20:25 schreef InterCC het volgende:
[..]
m64 ultra?LOL....
schijnt een leuk kaartje te zijn als je een HEKEL hebt aan gamez dus die heb ik er uitgesloopt zie sign.
vette systeempje dus
*insert signature here
ja da was even een vergissingOp vrijdag 13 april 2001 22:45 schreef TjarkVerhoeven het volgende:
Ik denk dat die LOL ''m er meer inzit omdat de TNT2 M64 de traagste TNT2 is en de TNT2 Ultra de snelste..... dus hoe je een TNT m64 ultra wilt krijgen?
ik heb dat ding alleen hier ergens liggen hebt dr nog nooit echt wat mee gedaan , toenik zag hoe brak ut erop draaide heb ik maar meteen een gf 2 gts gehaald en sinds dien ligt ie alleen maar in de verpakking van mijn gts