Toon posts:

[BC3] Wat is het verschil tussen LTP en LTP1 ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zie subject.

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op vrijdag 13 april 2001 18:28 schreef Tuinlaafje het volgende:
Zie subject.
LTP ???

Is het geen LPT :?

C:\>_

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Waarsch. bedoel je LPT ipv. LTP?

Misschien kun je wat meer info plaatsen want met deze vraag kan ik in elk geval vrij weinig. Hoe kom je op deze vraag? Waarom wil je dit weten?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:29

DarkSide

theres no place like ::1

Geen verschil
lpt of lpt1
lpt1 word gebruikt als je meerdere poorten hebt. dus lpt1 lpt2 lpt3.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 13 april 2001 18:32 schreef hezik het volgende:
Waarsch. bedoel je LPT ipv. LTP?

Misschien kun je wat meer info plaatsen want met deze vraag kan ik in elk geval vrij weinig. Hoe kom je op deze vraag? Waarom wil je dit weten?
LPT ja, inderdaad.

Maar ik wil gewoon weten welk gaatje dat achter in mijn pc is.
Vandaar.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Viezerik :+

Maar ok, het is dus een 25-pins female connector.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:29

DarkSide

theres no place like ::1

Als het goed is zijn het meerdere gaatjes.
En het is diegene met een printer tekentje.
De grootste achterop je mobo

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ah vandaar. LPT is je printerpoort, en deze worden intern genummerd. LPT1, LPT2, enz, afhankelijk van hoeveel poorten je hebt. De meeste computers hebben tegenwoordig 1 LPT poort (LPT1). Het nummer geeft eigenlijk aan welk IRQ/Adrescombinatie gebruikt wordt voor de betreffende poort en vaak is dit in te stellen in het bios. Vandaar dat op de kast vaak ''LPT'' staat ipv. LPT1/2 enz. omdat het nummer variabel is.

De stekker is zoals gezegd een female 25 pins connector, oftewel een vrouwtje (gaatjes) en ongeveer 4cm breed en 1 cm hoog.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1