[BC3] USB Insteekkaart: niks dan problemen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sinds ik mijn usb pci kaartje heb, heb ik niks dan problemen. Alleen bij spellen wel te verstaan die gebruik maken van opengl. Ik kan bv een half uurtje quake 3 spelen of zo en daarna hangt ie en piept mijn computer. Ik heb al vanalles geprobeerd. Sb 16 emulatie uitgeschakeld, in bios dingen gedaan wat jullie zeiden maar ik ben ten einde raad. IK heb misschien een oplossing. Een bios flash. Zou ik dat doen of weet er iemand een andere oplossing op mijn vraag? IK wil weer normaal kunnen gamen :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

USB kaart eruit trekken en een USB-hub kopen... (of zit er geen USB op je mobo?)

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
zit usb onboard op hoor. Ik had bracket gekocht en aangesloten , maar ie geeft geen stroom :(
ik denk low powered usb dus.....
ofwel is ie kapot, maar dat weet ik niet zeker en als ik die moet binnenbrengen in de computer winkel waar ik hem heb gekocht dan ben ik hem een week kwijt en dan is ie nog niet gemaakt :(
die kennen er minder vanaf dan mij :9

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen