[BC3] upgrade vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik wil eerdags m''n compu toch iets upgraden aangezien ik met q3 met graphics op fast maar 16 fps gemiddelt haal.(speelt nie echt fijn :( )
ik het nu een:
AMD K6-2 +3dnow 500MHZ (niet ge oc''ed)
192mb ram
voodoo3 2000 @ 150 mhz
13 gb hd (geen id van merk)
redfox ali aladdin m1543/1542 socket 7

ik zat te denken er een ander mobo en proc in te zetten, maar zou een andere vid kaart ook werken??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik denk dan dat je het beste je grafische kaart kan vervangen door een Geforce 2 of MX. Hiermee haal je dan het meeste winst.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-08 21:25

tweakerbee

dus..?

Die K6-2 lijkt mij eigenlijk het langzaamste onderdeel in je hele PC. Het beste is idd EN je CPU EN je VGA te vervangen, maar ja, kost allemaal $$$$$.

Q3 hangt erg op CPU, daarom denk ik dat het die K6 is (die toch al niet fantastisch is, sorry als ik je gevoelens kwets ;))

You can't have everything. Where would you put it?

• BC3 Victim
niks gekwetst hoor, nn wat voor cpu zou ik in die socket 7 kunnen proppen?? (ben niet echt thuis op dat gebied)

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Socket 7 proccen zijn niet meer te koop. Wordt dus een socket A, met een amd duron ofzo.

• BC3 Victim
dus ook ander mobo?
wat is aan te bevelen, aangezien ik niet al te groot budget het

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Een GameBoy

• durkagain
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-04 16:38
MSI moederborden zijn erg goed en vriendelijk geprijsd. Als ik jou was zou ik gewoon een MSI halen. Ik heb hier 2 MSI moederborden, een BX moederbord (MS-6163Pro) en een "oud" KT133 moederbord (MSI K7T Pro).
Als je een socket A moederbord wil, zou ik dan de MSI K7T Turbo nemen. Eventueel met onboard RAID, maar dat kost weer wat extra.
Trouwens vind ik 16 fps wel erg matig voor je systeem. Een maat van me had ooit eens een PII350 met Voodoo 2 SLI, hij haalde daarmee 35 fps (of nog iets meer) op 800x600 alles op z''n hoogst, maar texture detail net niet op MAX. Voodoo 2 SLI is ongeveer Voodoo 3 en een PII350 is ook, net zoals je K6-2 500, langzaam....

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-08 15:27
goede merken waar je uit kunt kiezen zijn msi, abit en asus

Verwijderd

Op vrijdag 13 april 2001 16:47 schreef hilbren het volgende:
goede merken waar je uit kunt kiezen zijn msi, abit en asus
Waarbij MSI het stabielste is en Abit het beste om te overklokken. Toch zou ik voor een Asus gaan, ook superstabiel, je kan er ook heerlijk mee overklokken en het zijn goed doordachte, goed uitgeruste borden met een geweldige support achteraf. Maar Aus is maar mijn mening he...

• BC3 Victim
dat m''n compu langzaam is voor een 500 wist ik al, vriend van me gaat net zo hard met z''n p2350 en v2 8 mb

nn van asus weet ik dat die goed zijn, andere vriend van me heeft er ook een

wat voor type asus zou ik nemen, als ik er een athlon tb 1000 op wil prikken??

• BC3 Victim
The priest: Een GameBoy
nee dank je, me ouwe 8 bits nes bevalt me prima :)

• BC3 Victim
bullshit die 16 fps,
ik heb 450mhz + tnt2ultra
en ik haal rond de 75 fps timedemo
neem een getweakde cfg ofzo
of kijk naar http://blue-vision.org

• BC3 Victim
het 16 fps in een gevecht 1v1(was vergeten) in Rocket arena 3

Verwijderd

uhm, hoe kom ik bij die benchmark van jullie.. ik heb een p 300 celeron en ik heb nooit snelheids problemen bij Q3 op zijn laagste settings, maar ik zou het toch wel willen checken.

Verwijderd

tsjah...

Wat is je budget?
Een videokaart zou nog het beste zijn. En daarna nog een nieuw mobo en processor.

• BC3 Victim
met q3 test ik zelf altijd me fps door die gewono weer te geven, in console:
''/cg_drawfps 1''
kujje zien hoeveel fps, nn budget rond de 800/900

Pagina: 1