de laatste tijd heb ik heel vage problemen met m''n computer, als ik em aanzet dan schakelt ie zichzelf regelmatig meteen uit, gaat ie naar een soort "slaapstand" reageert op geen enkel commando meer, reset werkt niet meer... ik kan alleen maar de power knop een tijdje indrukken er weer opnieuw beginnen
dit moet ik dan een keer of 3 doen dan kom ik eindelijk in me OS (ik draai dualboot winME en win2K) regelmatig gaat het dan ook nog eens mis als ik in t OS zit (bij allebei) dan schkalt ie ook ineens uit zonder dat ik iets doe....
ik dacht eerst aan een virus maar het is onafhankelijk van het besturingssysteem (ook al uitgebreid gescant)
het gebeurt eerst na het bootmenu, pal nadat je je keuze voor os hebt gemaakt stopt ie
dit doe ik dan 2 keer
daarna heb ik eindelijk m''n windows wordt geladen scherm te pakken
weer vast
daarna heb ik geluk dat ie eindelijk windows opstart, meestal werkt ie dan gewoon maar soms loopt ie dan ook nog vast
ik snap echt niet wat heb probleem kan zijn
format is evt wel een optie maar ik denk dat dat het probleem niet is....
ik heb een AMD600@700 (fsb 115) soltek mobo 77kv
verder t normale spul
typisch is ook dat als ie dus vast is gelopen dat dan t lampje vand e cd rom brandt, lampjes van tb en muis (m$ intelli explorer) zijn beiden uit
plz help me
dit moet ik dan een keer of 3 doen dan kom ik eindelijk in me OS (ik draai dualboot winME en win2K) regelmatig gaat het dan ook nog eens mis als ik in t OS zit (bij allebei) dan schkalt ie ook ineens uit zonder dat ik iets doe....
ik dacht eerst aan een virus maar het is onafhankelijk van het besturingssysteem (ook al uitgebreid gescant)
het gebeurt eerst na het bootmenu, pal nadat je je keuze voor os hebt gemaakt stopt ie
dit doe ik dan 2 keer
daarna heb ik eindelijk m''n windows wordt geladen scherm te pakken
weer vast
daarna heb ik geluk dat ie eindelijk windows opstart, meestal werkt ie dan gewoon maar soms loopt ie dan ook nog vast
ik snap echt niet wat heb probleem kan zijn
format is evt wel een optie maar ik denk dat dat het probleem niet is....
ik heb een AMD600@700 (fsb 115) soltek mobo 77kv
verder t normale spul
typisch is ook dat als ie dus vast is gelopen dat dan t lampje vand e cd rom brandt, lampjes van tb en muis (m$ intelli explorer) zijn beiden uit
plz help me