Toon posts:

[BC3] HP (harstikke pleur....) scanner 5200 C wordt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:r Voor het goede werk onlangs een HP scanner 5200 C gekocht.
De eerste istallatie ging prima (scande wel te zacht, maar oke), sinds ik een nieuwe set- up heb wordt hij via USB, noch parallel herkent.
Ik heb alle sluikwegen geprobeert, via imaging app, via nw hardware zoeken, maar hij komt ook op een schone compu onder windows 98 SE, niet verder.
Helaas blijkt dat mijn compuboer er ook klachten van heeft ( ''tlukt hem zelf ook niet ook op een schone machine en een andere klant lukthet ook niet meer...)
Heeft I E M A N D een praktischer idee, dan geld terugvragen en een epson kopen

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-10-2025

LoneWolf

Just a Byte

Kan zijn dat de lock er op zit...
ff paar keer op en af zetten van de lock wil wel eens helpen bij die krengen... |:(

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Verwijderd

Topicstarter
power on> power off ? Lijkt te mooi om waar te zijn. De scanner lamp brandt wel, maar verder geeft de compu aan dat hij hem niet ziet. Komt ook niet in het hardware profiel voor, toevoegen helpt niet, kortom k :r

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-08 09:30
Klinkt raar maar download hier de "Scanner Upgrade update" voor de 5300c. En installeer hem

Dit trucje werkte bij mijn scanner ook (5200c) Ik had namelijk hetzelfde probleem.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon geld terug gevraagd en een Epson gekocht :7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik had hetzelfde probleem,

je moet nameljk eerst de software installeren en dan de scanner aansluiten.

Als ik hem nu opnieuw installeer, haal ik eerst alle stekkers uit de pc van de snanner, zet het lock er weer op en herhaal de handelingen die op het vel staan wat er bijgeleverd werd.

Dus dan eerst softwar installeren Dan de scanner met usb of paraller aansluiten. Dan de unlock en dan de stroom. Als je dan opstart moet ie als goed is het doen.

Hopelijk heb je hier iets aan

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1