[BC3] Eindelijk: optical en draadloos!

Pagina: 1
Acties:

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Daar zat ik op te wachten...
Nu even w8en wat de mensen er van vinden en dan bestl ik hem ook :)

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Ik kreeg net een nieuwsbrief van Informatique, met de nieuwste Logitech muis: Logitech Cordless MouseMan Wheel Optical. Ding is slechts 129 gulden (aanbieding). Ik merkte dat veel mensen op deze muis zaten te wachten (net als ik), dus sla je slag! :)

Check deze link

Verwijderd

Is dit met gewone battarijen, ik zag laatst een link naar een e.o.a duitse site, waar ze zo''n ding haden met een oplader, lijkt mij makkelijker.

• Neman

Neman

Ja, dit is met batterijen. Ze hebben er Smart Power Management ingestopt, dat zou er voor moeten zorgen dat je batterijen lang mee gaan...

Verwijderd

lijkt me wel errug goed, alleen hoe lang werkt ie nou voordat je nieuwe batterijen erin moet proppen...
zo''n optische sensor verbruikt nogal wat stroom natuurlijk....

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

erm, dit was een maand geleden nog op www.tweakers.net te zien!!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 21:20
Maar toen was ie nog niet te koop8-)

Verwijderd

alleen jammer dat het bereik zo weinig is slechts 1,80. Daar zijn de Trusts toch wel wat beter in 5 meter namelijk en dat is ook de reden dat ik voor trust ben gegaan!

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 07:06 schreef None het volgende:
alleen jammer dat het bereik zo weinig is slechts 1,80. Daar zijn de Trusts toch wel wat beter in 5 meter namelijk en dat is ook de reden dat ik voor trust ben gegaan!
Zit jij dan op 5 meter afstand van je beeldscherm of zo.... :? :?
Volgens mij is 1.8 meter ver genoeg.

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 10:21

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Eeej,
Ik heb hem en hij roeleerDD harDD, Het was eerst ff wennen aan die vorm, maar dat is na een half uurtje ook voorbij. Hij''s een stuk beter als me microsoft intellimouse met intelli-eye (of hoe dat F***** ding ook mag heten :) ).
Nu afwachten hoelang mijn Battery''s het gaan volhouden met mijn gebruik :)

Gr:):)tZZ

Verwijderd

...scoren die handel...

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 09:12
Wowiezowie!
Een draadloos Optical..... daar zat ik eigenlijk nog op te wachten ja, maar aangezien ik net (een paar maanden) een nieuwe gewone Optical heb, ga ik die natuurlijk niet meer vervangen

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Ik snap nog steeds niet wat somige mensen zo irri vinden aan dat draadje wat imho toch beter werkt als dat draadloze gebeuren.

Verwijderd

Hmm ik heb altijd prob''s met draadje, of ik krijg er een kink in (wat me nu al 2 microsoft-intelli-explorers heeft gekost) of het draadje blijft ergens achter haken,
en als je alles goed hebt liggen (receiver enzo) dan heb je geen last van haperingen enzo...

hmm optical.. *kwijl* *kwijl* Hebbe hebbe hebbe.. dat ding ga ik per direct bestellen!! :9~

• Neman

Neman

Zo''n cordless optical mouse + cordless keyboard combo is natuurlijk ook niet gek :)

• Beaves
  • Laatst online: 20-08 19:22

Beaves

Usque ad Finem

Ik snap nog steeds niet wat somige mensen zo irri vinden aan dat draadje wat imho toch beter werkt als dat draadloze gebeuren.
Helemaal mee eens, bij een draadloze muis heb je toch altijd een delay die je bij muizen met draad niet hebt. Verder kan je de draad van de muis toch gewoon ergens onder of achter klem leggen, doe ik al jaren en het werkt hier perfect, heb nog nooit een draadbreuk o.i.d. gehad. En ja, dat klemleggen doe ik ook bij die grijze optische muis van MS.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 00:01 schreef Beaves het volgende:

Helemaal mee eens, bij een draadloze muis heb je toch altijd een delay die je bij muizen met draad niet hebt.

Verder kan je de draad van de muis toch gewoon ergens onder of achter klem leggen...
Van die delay merk ik helemaal niets, zelfs niet op een Pentium166@200! (delay=0)

Die draad klemleggen is onhandig, want dan is die altijd net te kort of net te lang. Zo''n muis verschuift namelijk nogal wat.
Bij mij stootte die draad ook altijd opnieuw tegen mijn desktop-case, en nu heb ik dat dus niet meer.

Geef mij maar zo''n draadloze muis, hoor! :)
Alleen vreet dat ding dus echt wel batterijen, en de mijne is nog geen optische. Wat zou dat dan niet worden?
Sla je voorraad batterijen maar meteen in...

Verwijderd

Waar de fuck heb je een optische muis voor nodig zonder draadje. Draadlooss zuigt hard. Een optische muis, maarliefst heelveel DPI alleen mijn draadloze zendertje verstuurd maar met 40HZ pakketjes, dus het is totaal nutteloos, en je gooit je geld weg. Optische muis van Ms kan niet eens op ps2, dus alleen maar op usb met 125 HZ, dus het word een balletje of een optische draadmuis met ps2, anders valt er niet te spelen. Zijn jullie dom ofzo ?

• Badger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
Ik heb al een draadloze optische gesignaleerd met oplaadhouder!

Zal ff opzoek gaan of ik het merk kan achterhalen had geen pen en papier bij me:(

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 22:11
Ze geven op de site van Logitech aan dat de batterijen tot 3 maanden mee moeten kunnen gaan, aangezien wij tweakers aardig wat muizen, denk ik zelf een maandje. Is redelijk te doen met oplaadbare batterijen, en dat ding geeft ook aan als je batterijen bijna leeg zijn.

Mooi ding dus :)

Verwijderd

Op naar de volgende generatie: draadloos, optisch én ook voor linkshandigen! :(

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

hmm fuck net nieuwe muis gekocht -> wel optisch maar niet draadloos...|:(

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Heb geen last van m''n M$intellimouseexplodertouwtje, muist prima hier< SW modus>Lowang likes M$mouse>:)< /SW modus>
Verder vinnik het wel een interresant product maar ben net als velen met mij ook wel wat trughoudend met die radiogolven omdat in de praktijk die zend/ontvang stap toch wel aanzienlijk vertraagd.
Ook is er de kans dat andere mensen dezelfde frequentie gebruiken of dat telefoons TL bakken en last but not least de monster GHz PC van je buurman (vanwege bizarre hitte ontbloot)de frequentieband van een gulle ruis voorzien.

< moraal>
Dus leuk voor thuis maar neem voor de zekerheid wel ff een muissie met kabel mee naar de lan >:)

Powered bij meergranenbrood.

Verwijderd

Op zondag 15 april 2001 00:19 schreef Wapzer het volgende:
Waar de fuck heb je een optische muis voor nodig zonder draadje. Draadlooss zuigt hard. Een optische muis, maarliefst heelveel DPI alleen mijn draadloze zendertje verstuurd maar met 40HZ pakketjes, dus het is totaal nutteloos, en je gooit je geld weg. Optische muis van Ms kan niet eens op ps2, dus alleen maar op usb met 125 HZ, dus het word een balletje of een optische draadmuis met ps2, anders valt er niet te spelen. Zijn jullie dom ofzo ?
Nee........ jij wel ?

• picobyte

picobyte

MhIHIHI!

Op zondag 15 april 2001 01:56 schreef jdhart het volgende:
Op naar de volgende generatie: draadloos, optisch én ook voor linkshandigen! :(
Ben hier ook linkshandig maar heb geen problemen :)
Met fraggen muis links numpad rechts als un zonnetje :)
Met office ed gewoon afwisselend (goed tegen RSI!)links en rechts afwisselen en veel keyboardhandles gebruiken ipv sleur&pleur >:)

• picobyte

picobyte

MhIHIHI!

Op zondag 15 april 2001 01:29 schreef ConZito het volgende:
Ze geven op de site van Logitech aan dat de batterijen tot 3 maanden mee moeten kunnen gaan, aangezien wij tweakers aardig wat muizen, denk ik zelf een maandje. Is redelijk te doen met oplaadbare batterijen, en dat ding geeft ook aan als je batterijen bijna leeg zijn.

Mooi ding dus :)
Die drie maanden hebben ze met durecell gemeten.
Sommetje:
Duracell=4xNiCd ofel de ladinvan een NiCd houdt het in hun test ca 3weken vol :)
Maar dat is een verkooptruck!
In werkelijkheid gaan NiCd batterijen nl maar ca twe uur mee.
Waarom?
Omdat die powersaving alleen werkt als je die muis niet aanraakt,kijk maar naar de huidige optical mouse... awel lampje uit na een seconde niet bewegen.
Ik vraag mij dan ook af of nu die sensor efficenter is geworden want de lichtbron is alreeds zeer efficient maar evengoed dan denk ik nogsteeds dat sensor+zendontvanger+licht veel mA eet.
REviews zullen wel snel komen om mijn ged8&dwalingen te bevestigen/weerleggen.

Misschien toch maar eens stoppen met:7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wat is er zo erg aan dat draadje????? dat merk je geeneens en van al die batterijen zou ik helemaal gek worden

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zaterdag 14 april 2001 07:06 schreef None het volgende:
ik heb de gewone Cordless Desktop van Logitech die werkt ook op een afstand van 5 meter, helaas is die niet optical-draadloos maar gewoon draadloos

• BC3 Victim
Heb ik zo''n setje vn lochitec met muis toetsenbord en 1 ontvanger. Werk trouwens veel fijner als met die stomme draden hoor *D . Maar nu vroeg ik me af of die optische muis ook op mijn ontvanger werkt want dan hoef ik er niet nog 1 bij te plaatsen.

O ja wat die baterijen betreft. koop gewoon 4 oplaadbare baterijen voor je muis. kun je altijd wisselen en dan maakt het niet uit hoeveel baterijen hij vreet ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JvS
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 15 april 2001 03:31 schreef jbcyber het volgende:
Heb ik zo''n setje vn lochitec met muis toetsenbord en 1 ontvanger. Werk trouwens veel fijner als met die stomme draden hoor *D . Maar nu vroeg ik me af of die optische muis ook op mijn ontvanger werkt want dan hoef ik er niet nog 1 bij te plaatsen.

O ja wat die baterijen betreft. koop gewoon 4 oplaadbare baterijen voor je muis. kun je altijd wisselen en dan maakt het niet uit hoeveel baterijen hij vreet ;)
nah, ook maar eentje besteld, eindelijk de ideale muis! En de prijs valt me ook mee! ik dacht dat die in amerika 75 dollar was :?...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-08 07:38

BitByter

Prutst dit forum

draadloos=kut als je wilt gamen
sinds wanneer zijn jullie allemaal mensen die alleen met word werken/???

moet je maar ''s een draadloze muispakke
je speelt quake
je beweegt super snel naar rechts
en je zult merken (als je oplet!!??)
dat het beeld iets later naar links/rechts beweegt, als dat je met je draadloze muisje beweegt zuigt dus :(

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 12:08
whoops !! die moet ik ook hebben
hebben ze hem alleen nog maar bij informatique ??????

Verwijderd

Deze muis is the BOMB. 8-) Behalve makkelijk ziet dat ding er ook nog gelikt uit. Hij heeft zels een scroll-functie. >:) Wat kan een mens nog meer wensen??????

• BC3 Victim
een draadloze optische scroll muis die op kinetische energie werkt! :9~ (hmmmm gelijk maar patent voor aanvragen :))
ook geen gedoe meer met irritante zware batterijen!

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 17:29
IK koop ''m :9~

Verwijderd

Op maandag 23 april 2001 16:56 schreef bitbyter_ het volgende:
draadloos=kut als je wilt gamen
sinds wanneer zijn jullie allemaal mensen die alleen met word werken/???

moet je maar ''s een draadloze muispakke
je speelt quake
je beweegt super snel naar rechts
en je zult merken (als je oplet!!??)
dat het beeld iets later naar links/rechts beweegt, als dat je met je draadloze muisje beweegt zuigt dus :(
Nope, nog nooit last van gehad. Maar nu praat je volgens mij over een miliseconde. Want erg groot zal het verschil niet zijn. Maar een miliseconden meer of minder, daar merken wij mensen echt niks van!
Pagina: 1