De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Die drie procent is ongeveer wat je zou vrwachten hoor.
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Bij mij maakte het ook geen bal uit AGP2x of 4x. Het systeem loopt nu overklokt maar met AGP2x sneller dan niet overklokt en AGP4x.
Geef mij dan maar een AGP2x instelling dat loopt dan toch sneller met een AGP snelheid van 76 mhz.
Geef mij dan maar een AGP2x instelling dat loopt dan toch sneller met een AGP snelheid van 76 mhz.
Er is niets aan de hand. AGPx1, AGPx2, AGPx4: het maakt allemaal weinig tot niets uit in snelheid. Je moet ook niet alles geloven wat verkopertjes je vertellenWat is er aan de hand??
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Nou als AGP4x echt maar 3% sneller is dan laat ik hem lekker op AGP2x staan. Met AGP4x crashen 3d games veel vaker.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Van 1x naar 2x was nog een ''vooruitgang''.. Van 2x naar 4x staat alleen maar errug leuk in een advertentie
Hehe
Pagina: 1