Als ik unreal met direct3d (tnt2m64) wil spelen hant ie zo hard da zelfs ctrl alt del ni meer werkt, weet iemand hoe ik da kan oplossen?
Verwijderd
Tja je kaart moet er wel geschikt voor zijn,
zelfs mensen met tnt1 spelen het spel, maar heb je wel voldoende werkgeheugen in je pc (64 Mb of meer) ?
Der zijn verschillende dingen die je zou kunnen doen :
- Drivers updaten van je kaart
- Dx 7.0 installeren tijdens installatie
- Alle programma's afsluiten voor het spelen
Succes ermee !
zelfs mensen met tnt1 spelen het spel, maar heb je wel voldoende werkgeheugen in je pc (64 Mb of meer) ?
Der zijn verschillende dingen die je zou kunnen doen :
- Drivers updaten van je kaart
- Dx 7.0 installeren tijdens installatie
- Alle programma's afsluiten voor het spelen
Succes ermee !
ik heb een cleane win98 met direct x 7, aatste drivers en 128mb ram en nog nix...
met de softwarerendering gaat het dus wel, alleen met de direct 3d niet
met de softwarerendering gaat het dus wel, alleen met de direct 3d niet
Verwijderd
Je kan ook openGL proberen, bij show all devices.
Verder kun je proberen, om d3d aan de gang te krijgen, in windoos je virtueel geheugen handmatig op min 200 mb te zetten min en max, vervolgens schijf defragmenteren en in UT bij advanced options, te activeren door preferences in de console te typen, cachesizes op bv. 6 of 12 mb te zetten.
Verder kun je proberen, om d3d aan de gang te krijgen, in windoos je virtueel geheugen handmatig op min 200 mb te zetten min en max, vervolgens schijf defragmenteren en in UT bij advanced options, te activeren door preferences in de console te typen, cachesizes op bv. 6 of 12 mb te zetten.
Verwijderd
FF vraagje
Ik heb het bestand OpenGlDrv.dll nodig. Op i-net is het nergens te vinden. Zou iemand me kunnen helpen aan dit ding? Op de Unreal cd zou ie moeten staan.
Verzending via mail/icq
Ik heb het bestand OpenGlDrv.dll nodig. Op i-net is het nergens te vinden. Zou iemand me kunnen helpen aan dit ding? Op de Unreal cd zou ie moeten staan.
Verzending via mail/icq
Verwijderd
openGL moet je niet proberen, is klote, ik had iets van 5fps met voodoo3500 en cel366@605.
Ik denk dat dit nog in de testfase of zoiets is.
Ik denk dat dit nog in de testfase of zoiets is.
Pagina: 1