[BC3] Nu SDRAM kopen of kan ik nog wachten?

Pagina: 1
Acties:

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Bij Loveno verkopen ze Corsair PC-150MHz CAS2 geheugen. Een reepje van 256MB kost 7500 BEF (fl 410,-). Nu heb ik het geheugen niet echt nodig, maar ik kan het altijd wel gebruiken.
Vraag is nu of ik het nu moet kopen of eventueel nog kan wachten tot na de vakantie (en ik mijn vakantiewerk heb gedaan -> $$$ ;)). Zal SDRAM dan nog goed verkrijgbaar zijn (en dus goedkoop) of zal het verdrongen zijn door RIMM en DDR-SDRAM en dus duurder dan nu zijn?

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
ik heb het idee dat het weer een beetje aan het stijgen is, zeker met als rdram en ddr een beetje doordringt wat toch gaat gebeuren denk ik, ik zou het nu halen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Veel zaken hebben hun prijzen al omhoog gegooid, en de prijzen in de pricewatch kloppen dan ook niet altijd. Dus je kunt het beste NU kopen, al was een paar weken geleden beter geweest.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 14:18

Papillon

Spring 's in the Air...

Het is niet bekend wanneer het zal gebeuren, maar op het moment dat DDR en/of RDRAM de standaard wordt zullen de SDRAM snel stijgen. Gezien het feit dat intel tussen nu en een half jaar met de betaalbaardere P IV komt zou ik niet al te lang wachten.

Na de vakantie kan denk ik nog wel maar ik denk (hope I''m wrong) dat het voor de jaarwisseling wel eens kon gaan oplopen.

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• F.U.B.A.R
Ja, ik ga het toch maar bestellen. Als ik het bij die zaak nu bestel (er zit een wachttijd op) en de prijs zou in de tussentijd stijgen, dan hoef ik het verschil niet te betalen. Maar als ze zakt krijg ik die lagere prijs aangerekend. En ze leveren gratis bij mij (geen SPAM!;)).

BTW, Expiron, mooie icon. Nicole Lenz is echt :9~ :9 !

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 april 2001 10:24 schreef F.U.B.A.R het volgende:
BTW, Expiron, mooie icon. Nicole Lenz is echt :9~ :9 !
Dank je, maar ik wist dus niet eens wie het is ;) Ik kwam een mooie foto tegen en heb die zwaar verkracht met Photoshop. Maar thanks for the info :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

ik zou wachten op DDR-SDRAM.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
>> ff voor de informatie ''t is niet Nicole Lenz,
maar Nicole Marie Lenz :):)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• F.U.B.A.R
Op vrijdag 13 april 2001 15:55 schreef yuridenoudsten het volgende:
>> ff voor de informatie ''t is niet Nicole Lenz,
maar Nicole Marie Lenz :):)
Dat wist ik, ik was er alleen niet zeker van of het Marie was. Dus heb ik dat er maar uitgelaten! ;)

Verwijderd

>64 MB pc100 geheugen is al bijna niet meer te krijgen. Op zeer korte termijn verwacht ik dat dit ook met pc 133 gaat gebeuren. Dus als je je banken nog vol wilt hebben dan zal ik nu halen.

Verwijderd

LOVENO IS EEN KUTDURE WINKEL !!!!!!!!!!!!!!!!
Hier hou ik me gewoon bij , bij Padeg had ik voor 3400 (nu ist 2100) / reepje 133 Mhz CAS2 Infineon , haalt ook wel wat en is zo lekker . En Loveno blijft kloteduur . Mijn winkeltjes voor Belgie :

www.padeg.com
www.comtechnology.net
www.capitani.be
www.cotubex.be (goed voor electro , Capitani ook , hier is PC wel duur)

Loveo is erg dichtbij , maar ik haat hun prijzen : Fanguards kosten bij hun 200BEF/stuk , betere kwaliteit van Capitani kosten 55/stuk . Heb ik er 5 van bij Capitani voor een beetje meer dan van daar . Sunon fans bij Capitani en Cotubex zijn 250-300bef voor 80mm waar een 60mm HP Delta bij Loveno 850 kost , het zijn gewoon afzetters !

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
De prijzen op de website waren niet helemaal up to date meer, die zijn ondertussen aangepast. Simpele navraag had je dat ook kunnen leren.

De finger guards komen op 100 BEF en niet 200 BEF, vergissing neem ik aan?

Vervolgens vergelijk je wel absoluut appelen met peren. Heb jij al ooit een Delta horen of zien draaien? Heb je de specs van een Delta al eens vergeleken met Sunon of YS-Tech of whatever? Ik weet natuurlijk niet welk type je juist hebt dus ik kan de vergelijking niet maken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1