Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
BIOS update, Windows opnieuw installeren, alle nieuwste drivers erop, etc etc.. Verzin eens wat
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Tweak je BIOS! Neem deze handleiding erbij en er zal wel een prestatiewinst inzitten.
Mijn geheugen alleen al werd 40% sneller (300MB/sec -> 509MB/sec, SiSoft Sandra 2001 memory benchmark) door wat instellen te optimaliseren.
En Win98 opnieuw installeren (eerst alles formatteren) helpt ook altijd wel.
Niet de nieuwste drivers enzo vergeten!
Succes.
Mijn geheugen alleen al werd 40% sneller (300MB/sec -> 509MB/sec, SiSoft Sandra 2001 memory benchmark) door wat instellen te optimaliseren.
Succes.
Uhm.... windows 98 opnieuw erop.... owke... kan... maareeeh.... dat was dus de boosdoener!!Op vrijdag 13 april 2001 10:17 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Tweak je BIOS! Neem deze handleiding erbij en er zal wel een prestatiewinst inzitten.
Succes.
Hellepie
Hoezo, dat was de boosdoener?Op vrijdag 13 april 2001 10:19 schreef TeeDee het volgende:
[..]
Uhm.... windows 98 opnieuw erop.... owke... kan... maareeeh.... dat was dus de boosdoener!!
Hellepie
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik had hiervoor dus ook gewoon win98.... maar hij was helemaal volgelopen....maar verder liep ie perfect... dus ik d8... hoppa formatje... en sindsdien loopt ie niet lekker meerOp vrijdag 13 april 2001 10:21 schreef Exirion het volgende:
[..]
Hoezo, dat was de boosdoener?Windows 98SE is de meest stabiel en snelle Windows variant (op 2000 na natuurlijk:P)
nog ff een voorbeeldje: ik ben aan ut werk in ultradev... tik wat in en mijn cursor blijft gewoon achter op wat ik intik... zo ontzettend vaag (en ja.. ik heb daar al naar gekeken in config scherm )
Pagina: 1