[BC3] Systeem voldoet niet?

Pagina: 1
Acties:

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:17
Hee.... ik weet niet of ik in het goede forum zit (d8 ut wel) maar hier gaat ie:

Ik heb een probleem met mijn computer in het algemeen:
specs:
- AMD K6-2 450 Mhz
- 128 Mb ram
- 6 Gb harddisk
- Gigabit Mainboard
- Win 98 SE

Owke... toegegeven, het is geen monster maar het draait voor geen meter. Het presteert ver onder de maat als ik naar andere mensen kijk die een soortgelijk systeem hebben.

Wie o wie kan / wil mij helpen hiermee?

Tnx in advance

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:45

Exirion

Gadgetfetisjist

BIOS update, Windows opnieuw installeren, alle nieuwste drivers erop, etc etc.. Verzin eens wat :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Tweak je BIOS! Neem deze handleiding erbij en er zal wel een prestatiewinst inzitten.
Mijn geheugen alleen al werd 40% sneller (300MB/sec -> 509MB/sec, SiSoft Sandra 2001 memory benchmark) door wat instellen te optimaliseren.
En Win98 opnieuw installeren (eerst alles formatteren) helpt ook altijd wel.
Niet de nieuwste drivers enzo vergeten!
Succes.

• TeeDee
Op vrijdag 13 april 2001 10:17 schreef F.U.B.A.R het volgende:
Tweak je BIOS! Neem deze handleiding erbij en er zal wel een prestatiewinst inzitten.
Mijn geheugen alleen al werd 40% sneller (300MB/sec -> 509MB/sec, SiSoft Sandra 2001 memory benchmark) door wat instellen te optimaliseren.
En Win98 opnieuw installeren (eerst alles formatteren) helpt ook altijd wel.
Niet de nieuwste drivers enzo vergeten!
Succes.
Uhm.... windows 98 opnieuw erop.... owke... kan... maareeeh.... dat was dus de boosdoener!!

Hellepie

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 13 april 2001 10:19 schreef TeeDee het volgende:

[..]

Uhm.... windows 98 opnieuw erop.... owke... kan... maareeeh.... dat was dus de boosdoener!!

Hellepie
Hoezo, dat was de boosdoener? :? Windows 98SE is de meest stabiel en snelle Windows variant (op 2000 na natuurlijk:P)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• TeeDee
Op vrijdag 13 april 2001 10:21 schreef Exirion het volgende:

[..]

Hoezo, dat was de boosdoener? :? Windows 98SE is de meest stabiel en snelle Windows variant (op 2000 na natuurlijk:P)
Ik had hiervoor dus ook gewoon win98.... maar hij was helemaal volgelopen....maar verder liep ie perfect... dus ik d8... hoppa formatje... en sindsdien loopt ie niet lekker meer

nog ff een voorbeeldje: ik ben aan ut werk in ultradev... tik wat in en mijn cursor blijft gewoon achter op wat ik intik... zo ontzettend vaag (en ja.. ik heb daar al naar gekeken in config scherm )

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Windows Update eens uitvoeren.
Pagina: 1