De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
---
misschien zijn je op school bij jou zo stom nog niet...
Begrijp me goed; ik zeg dus niet dat een GeForce 2 niet beter is dan een GeForce 1, maar dat de processor de flessehals is geworden.
Helaas heb ik de bewuste C!T-uitgave zelf niet meer, dus kan ik niet precieser zijn. Loop desnoods een bieb binnen en ga even snuffelen. Succes.
The desire to know is natural to all good people!
http://www6.tomshardware.com/graphic/01q1/010302/index.html
PS: waar kan je info vinden over dat flashen van je voodoo3 ???
(hhmm pc als bottleneck... beter dan je video als bottle neck of heb dat verkeerd?)
Verwijderd
Koop een nieuw moederbord en processor, bijvoorbeeld een Duron 700 in een kt133a moederbord (kun je hem eventueel ook nog overklokken). Dan kun je de rest voorlopig nog even houden en er toch een snellere videokaart in zetten. Overweeg dan eventueel ook een ati radeon 32 mb ddr (als je niet win 2000 draait) of een gewone geforce 2 (dus GTSm, niet mx)
Later kun je dan altijd nog de rest vervangen (en er een snellere processor inzetten, bijvorbeeld een palomino op 1.5 Mhz). ALs je zo''n goede kaart hebt, zorg dan ook dat je een goede 17" of 19" monitor hebt met een voldoende hoge refresh-rate bij hoge resoluties.
Geen duron...koop meteen een ahtlon 1000...AXIA core...en oc hem dan naar 1300...Op vrijdag 13 april 2001 11:50 schreef rderoode het volgende:
Die voodoo 3 2000 kun je waarschijnlijk wel overklokken, daar hoeft m.i. geen nieuw bios in. Tooltjes daarvoor zijn overal op het web te vinden.
Koop een nieuw moederbord en processor, bijvoorbeeld een Duron 700 in een kt133a moederbord (kun je hem eventueel ook nog overklokken). Dan kun je de rest voorlopig nog even houden en er toch een snellere videokaart in zetten. Overweeg dan eventueel ook een ati radeon 32 mb ddr (als je niet win 2000 draait) of een gewone geforce 2 (dus GTSm, niet mx)
Later kun je dan altijd nog de rest vervangen (en er een snellere processor inzetten, bijvorbeeld een palomino op 1.5 Mhz). ALs je zo''n goede kaart hebt, zorg dan ook dat je een goede 17" of 19" monitor hebt met een voldoende hoge refresh-rate bij hoge resoluties.
Scheelt behoorlijk wat geld...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Als ik een nieuwe sys koop dan wel een waar ik mee uit de voeten kan en niet weer zo''n kantje boord systeem zoals ik had
PS: heb video al op 155mhz draaien ( met cooler er op)