[BC3] irq aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi,

weet iemand hoe je de irq van een apparaat kunt instellen?

ik zit namelijk met een netwerkkaart die een irq deelt met een aantal andere apparaten, en dat geeft nogal wat problemen.

ik zou die dus liefst een uniek irq geven (heb nog eentje vrij)

Dit is mijn systeempje:

PIII 500
256MB Ram
Abit BE6 moederbord
Creative Geforce DDR
Creative Soundblaster Live
D-Link De-528 netwerkkaart

Hij heeft op dit moment IRQ 10 en ik zou em graag IRQ 09 geven...

greetz

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Configuratiescherm » Systeem » Apparaatbeheer » Netwerkadapters » [NIC] » Tabblad Bronnen » geen automatische instellingen gebruiken » irq op 09 zetten :)

Verwijderd

Voor Win9X dus

Verwijderd

En als windows dan aan geeft dat het niet mogelijk is om het irq handmatig aan te passen. Ik heb daar namelijk last van!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Idd dit probleem heb ik ook, ben al aan''t zoeken geweest in mijne bios maar vind niks :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:56

GeeBee

Oddball

PNP OS installed -> NO

Woof, woof, woof, woof! That's my other dog imitation. | https://youtu.be/TzsNh3-FnHQ

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:45

Exirion

Gadgetfetisjist

Hier zijn ook al talloze topics over geweest: SEARCH :Z

Druk op de Search knop en zoek op ''irq veranderen''. Je krijgt een aardige lijst met topics over jouw vraag. Succes.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1