Toon posts:

[BC3] Xerox printer, ervaringen, wie o wie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tweakerzzzzzzz, een vriend van me moest zonodig naar de Dynabite of Vobis om een printer te kopen, wilde echt niet naar de pc shop verderop, maar mijn vraag is, hij heeft nu een xerox inktjet kleuren printer, wie o wie heeft ervaring met zo`n ding (sorry heb geen specs) maar binnen een half jaar was de zwatre inkt op=erg snel voor iemand die af en toe wat print.
Het is een printer met gescheiden kleurtanks en 1 zwarte kleurtank.

Ik heb zelf een HP printertje (695C) waarmee ik 1,5 jaar met een inkttank zwart doe en ook nog eens een hele berg papier er doorheen jaag.
Greetzzzzzzzzzzzzz

Verwijderd

Zal wel een Xerox M750 USB zijn geweest. Heeft inderdaad halfvolle cartridges meegeleverd gekregen.
Is verder een goed ding, alleen wat lawaaierig. Kijk maar eens in de duitse vakbladen (C''T, PCwelt bv)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het een usb model was (zou best wel eens kunnen ) zit gewoon op paralelle poort, maar is dus wel aardig dus, inkt prijzen voor zo`n ding ?? duur ?

Verwijderd

helaas wel ja, maar de printer (normaal 330 piek ) kon ik voor de helft krijgen. Ik print zeer weinig in kleur, dus het 1e wat op was was de zwarte inkt. Blijkt dat dit een normal capacity patroon was, die werd meegeleverd, ipv high capacity (fl 100)
Kleurentanks (3) zijn fl 40 per stuk