Toon posts:

[BC3] laptop topline

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
NIET KOPEN
Ik heb er een en van het jaar dat ik hem heb, was hij 11 weken onderweg. Ik ben nu bezig met mij 6e reparatie. 94 dagen na het vervallen van de garantie begaf het beldscherm het.
Ik heb om een nieuwe gevraagd, maar daar moet blijkbaar zwaar over nagedacht worden.
Mij is beloofd dat ik voor 17.00 uur gebeld zou worden door de Heer Ruskauff, maar helaas is hij dat vergeten. Toen ik om 17.30 belde was Tulip uitgestorven. Beslist niet kopen, Tulip gaat falliet, kijk naar de beursberichten.
Ik rij morgen naar Amersfoort en trek hem aan zijn stropdas over zijn buro.
Ik heb al voor tientallen guldens verbeld en het enige wat er gebeurt is dat mijn bloeddruk stijgt.
Ik ga met mijn kinderen en lunchpakket daar maar eens een dagje doorbrengen. De enige manier waarop er blijkbaar valt te communiceren

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:08

winnie

de poes...

Hoe heb jij je laptop verstuurd naar Amersfoort? Per post of per koerier of heb je hem zelf gebracht? ik heb namelijk ook een gevalletje, en ik weet niet goed hoe ik mijn laptop daar moet krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de doos nog want hij ging al snel de eerste keer kapot. Als je nog garantie hebt dan stuurt Topline een koerier. Mijn doos is langzamerhand geplastificeerd door het heem en weer sturen. Je moet er op rekenen dat je je laptop minstens 3 weken kwijt bent, dus als je geen garantie meer hebt zou ik mijn heil maar ergens anders zoeken. Waar heb je problemen mee?

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Bedankt dat je het even zegt!

Ik vond die Topline''s best okay om te zien, en die prijs ook.

Dan maar een Compaq/Dell

Verwijderd

Topicstarter
Sterker nog, mijn laptop is al weer onderweg naar Amersoort, kapot voor de 6de keer. Ik had hem dinsdag terug met een nieuw scherm en woensdag werd mijn scherm zwart, de keer daar voor roze en groen. Dat is ook mijn kleur, van ergenis. Als ze me nu geen nieuw apparaat geven dan ga ik het "niet zo''n goed visitekaartje" zoals ze dit noemen het internet opgooien.
Dus wees verstandig en koop geen Topline

Verwijderd

Tja, omdat jij er een probleem mee hebt moet iedereen er maar geen aanschaffen?

Een beetje kromme redenering. Als je zo gaat redeneren dan neem ik aan dat je nu in het stenen tijdperk woont. Want van elk merk gaat er wel eens iets kapot.

Topline, een goede prijs kwaliteit verhouding.
Ik ken genoeg mensen in directe omgeving) die er een hebben (6) en ze zijn er uiterst tevreden over.

• obme_ief
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05-2022

obme_ief

houd niet van wannebe modjes

iemand nog intresse in een 14" schermpje van een topline 3200? 8-)

tijd voor verandering.

Verwijderd

TOPLINE SLECHT ????????????????

Heb er zelf vorig jaar ook een aangeschaft.
Loopt perfect. Alleen een beetje problemen gehad met het infrarood. Maar dat was puur een instelling in de setup veranderen.

Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad. Je weet wel zo''n maandag apparaatje.
M''n vriend bv. heeft een Sony Vaio, super notebookje om te zien 650MHz, 30Gig HD enz. enz. (Prijs 11000,- toen !!!!!!!!!!) En die heeft ook steeds probs.

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:08

winnie

de poes...

Mijn ervaringen (en die van mijn omgeving) zijn wat gemengd. Mijn topline doet het in principe goed, alleen is een scharnier van het scherm verrot. Moet volgens mij dan een nieuw scherm op. Alleen kan ik niet bewijzen, dat ik hem niet heb laten stuiteren, dus nu lopen ze de hele tijd te dreigen, dat alle kosten voor mij zijn (zelfs de kosten van het ophalen) en daardoor heb ik hem nog steeds thuis staan. Zolang ik het scherm gewoon open laat, is er niets aan de hand. Maar ga ik het teveel open en dicht doen, dan zal het scherm wel binnen een jaar erafliggen.
Een groep collega''s hebben met een man of tien in één keer een aantal toplines gekocht. Van die tien machiens zijn er geloof ik 8 terug gegaan, met allerlei problemen (was wel 4 jaar terug).
Ik kan geen winNT of win2K installeren, door een fout bij de scherm driver. WinNT herkend de externe monityor (dus die je er aan kan sluiten) als primair beelscherm, en het TFT scherm als secundair scherm. Gevolg is, dat winNT nog wel geïnstalleerd kan worden, maar daarna niet meer opstart (want kan geen monitor vinden).
Kortom: ik koop ook geen topline meer, maar een dell. helaas nog anderhalf jaar wachtten, totdat deze is afgeschreven.

• flipper2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb zelf in het begin van het jaar ook een toplin gekocht. in eerste instantie een 3200S maar nadat ik die eindelijk kreeg was hij behoorlijk rot.. allerlei fouten erin.. dus ik weer terug naar de winkel en het ding werd omgeruild.
veel te lang later een nieuwe.. ik het ding weer opgehaald en eenmaal thuis gekomen kwam ik erachter dat er allerhande rare aansluitingen op zaten die niet op de 3200S zaten.. en ook geen DVD (die wel op de vorige zat) bleek dat ze een 3200 hadden opgestuurd... |:(
ik WEER terug naar de winkel en toen hebben we het hele ding uit elkaar geschroefd en de dvd over gezet enzo..
in het scherm van de eerste zat trouwens ook een kapotte pixel.. in die nieuwe gelukkig niet..
maar ik heb er zo wel een tank benzine op verreden en een ongeveer 1.5 maand op moeten wachten.. niet direct een fout van topline (alleen bij de eerste) maar van de winkel..

Lang leven Computerland eindhoven.. NOT!!! :r|:(

<edit>
Ik moet trouwens zeggen dat ik nu hij eenmaal werkt dat ik best tevreden over het apparaat ben.. en dat voor een lage prijs.. zeker als je hem gaat vergelijken met een compaq armada M700 ofzo die ze op mijn werk hebben... bagger dingen van ruim F10000,-...
</edit>

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Waar ik werk dealen wij in Toplines. Vroeger was alles behoorlijk voor elkaar garantie en dergelijken. Tegenwoordig zuigt de dealer support worden niet terug gebeld etc.. De goedkopere modellen zoals Amicus 3200 en Insignus 8500 werden uitgerust met een normale Pentium 3 geen mobile processor. Vaak zie je bij Toplines dat het wel lijkt of het scherm dat ze in het frame hebben moeten proppen te groot was want het loopt gewoon gekreukeld onderin en het beeld heeft last van soort drupppels. Eerder hadden ze een reparatie tijd van 1 werkweek nu is dat 3 weken inmiddels door dat hun mensen te kort komen (wiens probleem is dat??). Vaak komen ze ook levertijden niet na het wordt continue vooruit geschoven. Kortom momenteel heb ik geen goed woord over voor 2L/Tulip/Topline (allemaal 1 pot nat). De mensen die denken dat een Toshiba een goeie oplossing is. Toshiba europa heeft GEEN spare parts dus als d''r iets defect gaat aan je notebook moet je ongeveer 2 maanden wachten voordat ie terug is. Ik zou zeggen neem een Dell of Compaq.

http://specs.tweak.to/11052

Verwijderd

Topicstarter
Ja, als het apparaat het doet is het een prima ding, ik heb intussen een nieuwe gekregen, zelf opgehaald in Amersfoort, toch een kwart tank benzine en tot onze verbijstering is ook deze nieuwe ??????????, (afgelevert in mijn oude afgereisde doos 6 x op en neer) met OP DE LAPTOP DUIDELIJK ZICHTBAAR EEN VERWIJDERDE STICKER, ook al weer op weg naar Amersfoort. In de bekende doos gaat de "nieuwe laptop" met een beschadigde harde schijf weer terug". Bij iedereen gaat wel eens iets kapot, maar van de 54 weken, 13 weken (een kwartaal)niet over je laptop kunnen beschikken en voor de 7de keer een retourtje Amersfoort voor je laptop noem ik niet eens iets kapot gaan.
Je e-mails worden niet beantwoord en de Heer Ruskauff is telefonisch nooit te vinden. Als telefoniste zocht ik een andere baan. Wat een BALLENTENT.
Maar natuurlijk, als het goed gaat dan is er niets mis, ben je eenmaal overgelevert aan de service van deze firma dan ben je nog niet klaar
Pagina: 1