Toon posts:

[BC3] Hoe krijg ik "Fast Writes" aan??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens NVmax support mijn GeForce256 SDR GEEN Fast Writes. Maar ik weet 100% zeker dat hij dat wel doet want ik heb het paar maanden geleden ook gebruikt. Maar ik heb het uitgezegt omdat ik lockups kreeg, maar nu wil ik kijken of ik dat nog steeds heb als ik het weer aanzet.
Is er misschien een andere manier om hem aan te zetten? Of heeft het iets met de mainboard bios te maken? (Die heb ik wel pas geupdate)

Systeem:
AMD Athlon 700Mhz @ 735Mhz
GeForce 256 SDR 150/203
256MB RAM (PC100)
MSI K7T Pro (MS-6330) *MainBoard*
SoundBlaster Live! Value

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:45

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kun je in je BIOS instellen bij mijn weten :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja als dat zo handig kon zijn :) hehe maar hoe heet de optie dan? hij heet niet Enable Fast Writes ofzo. Echt een vage mainboard die van MSI.

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 17:39 schreef Supreme het volgende:
Ja als dat zo handig kon zijn :) hehe maar hoe heet de optie dan? hij heet niet Enable Fast Writes ofzo. Echt een vage mainboard die van MSI.
Bij mij wel...

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:58
Ik kan het in het bios wel aanzetten.. maar dan staat het in windows nog steeds uit :(

https://wren.co/join/Devian

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:35
''k heb de V6600 Deluxe van Asus, ook een Geforce256 SDR. Ik heb dit ook eens geprobeerd aan te zetten, Al mijn grafische moduses in windows waren corrupt :(

Was er niet echt snel achter gekomen omdat ik het gelijk aangezet had met een Detonator-update |:( Ben toen half uur bezig geweest met andere detonator drivers erop te knallen toen ik erachter kwam dat het met FastWrites in de bios te maken had...

edit:

Trouwens, GeForce-Tweak al eens gebruikt??

Verwijderd

Topicstarter
Ok duz als hem in de bios kan aan zetten..
Hoe heet die optie dan? (bij de MSI K7T Pro BIOS)
Hij heet NIET "Fast Writes" Enable/Disable

iedereen zegt wel.. "JA GEWOON AANZETTEN BIJ DE BIOS" mag je mij vertellen hoe het heet dan ;) (denk ik bij me eigen)

Verwijderd

Als je het aanzet word het niet sneller hoor, haha dat is echt niet zo, in bijzondere omstandigheden misschien...
Zijn reviews over geweest op toms hardware

Verwijderd

Topicstarter
HEHE Ja maar mijn PC is een bezonder geval :P

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:58
en de mijne ook :)

https://wren.co/join/Devian

Pagina: 1