Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
hoe krijg jij je zipdrive zo snel, de mijne haalt het echt niet, vol in 5 min.
wat is epp-mode, misschien domme vraag maar ik weet het echt niet..
wat is epp-mode, misschien domme vraag maar ik weet het echt niet..
Verwijderd
wat is dat ECP en hoe doe je datOp donderdag 12 april 2001 15:31 schreef Deleon het volgende:
je moet''t op ECP zetten
ecp kan je in je bios instellen, en zou nog sneller moeten zijn dan epp. Maar waarom werk je nog met win95.
Nergens een backupje kunnen vinden ofzo.
Nergens een backupje kunnen vinden ofzo.
Nuff Said
Verwijderd
sorry
in je bios kan je de printerpoort (lpt) het beste instellen op ECP ipv EPP (of ECP+EPP)
ECP is sneller dan EPP. EPP was expanded (of extended) parallel port en ECP is enhanced parallel port geloof ik
in je bios kan je de printerpoort (lpt) het beste instellen op ECP ipv EPP (of ECP+EPP)
ECP is sneller dan EPP. EPP was expanded (of extended) parallel port en ECP is enhanced parallel port geloof ik
ECP: max 6 MB/min, EPP: max 20 MB/min
Dit zijn real-life gegevens die met mijn zipdrive gehaald zijn. Overigens draait hij altijd max, zowel download als upload.
ECP+EPP heb ik nog niet geprobeerd met Rush (wel met zipdrive, was niet sneller), dus dat is misschien het proberen waard.
Dit zijn real-life gegevens die met mijn zipdrive gehaald zijn. Overigens draait hij altijd max, zowel download als upload.
ECP+EPP heb ik nog niet geprobeerd met Rush (wel met zipdrive, was niet sneller), dus dat is misschien het proberen waard.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Das maf want voor zover ik weet is ECP veel sneller dan EPP :]
Iemand anders die dit weet?
Iemand anders die dit weet?
Pagina: 1