[BC3] pc met eigen wil >:(

Pagina: 1
Acties:

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
LOMP! Ik zat net te Rogue Spearen, vette missie, alles ging net goed, herlaarst mun pc ineens :(
Eerst dacht ik dat ik gewoon naar windows (98se) terugklapte, gebeurt weleens als je mods gebruikt, maar zomaar rebooten vind ik kut! Iemand een ideetje waarom dit kan gebeuren? Ik heb er normaal nooit last van.

Verwijderd

Misschien wordt de cpu te heet en reboot ie???

Verwijderd

Weet niet wat voor systeem je hebt, maar misschien trekt je voeding het niet helemaal meer?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hm dat zou het best kunnen zijn ja. Toen ik nog niet zo lang geleden een AMD k6-2 500 had met DFI mobo en mijn GeForce 2 MX. Ik had nog een AT kast en daar zat een 230 Watt voeding in.
Dat ding wist zelf niet wat het wou, maar echt stabiel was het ook niet.
Toen kreeg ik een weekje terug nieuwe kast, nieuw mobo, nieuwe proc. En ja. Nu heb ik dus een ATX 300 watt, en het loopt allemaal stabiel.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Buck Danny
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik heb 300 Watt voeding (A-open), is een paar maandjes oud. Lijkt me niet dat ie het al aan het begeven is.
Mun mobo (Asus A7V) komt nooit boven de 35 C en cpu (T-Bird 800) gemiddeld 58 C.
Ik zit zelf eigenlijk meer richting OS te denken dan hardware, aangezien ik het in win2k nooit meemaak, in win98 eigenlijk ook nooit, maar toch..

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

kan een geheugen fout zijn..

heb het ook wel eens. Wat ik heb gedaan is ff flink wat goeie stekkerblokken gekocht met een filtertje erin.. als dat ding door verkeerde stroom ineens een stoot krijgt dat snapt ie het best wel niet meer...

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:23

FFF

iedereen kan zo af en toe wel eens iets geks mee maken. Als het echter langdurig duurd, dan moet je toch eens gaan zoeken.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

is 58 graden niet een beetje hoog?
die van mij chrasht al bij 50...

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:36

The Legend

*Plop*

Op donderdag 12 april 2001 09:33 schreef lange het volgende:
is 58 graden niet een beetje hoog?
die van mij chrasht al bij 50...
Bij 50 graden al :?:? Daz nie goed!

Ik ben toch malle pietje niet!

• bartie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2023

bartie

algeblaat

Op donderdag 12 april 2001 01:04 schreef NukeZz het volgende:
Hm dat zou het best kunnen zijn ja. Toen ik nog niet zo lang geleden een AMD k6-2 500 had met DFI mobo en mijn GeForce 2 MX. Ik had nog een AT kast en daar zat een 230 Watt voeding in.
Dat ding wist zelf niet wat het wou, maar echt stabiel was het ook niet.
Toen kreeg ik een weekje terug nieuwe kast, nieuw mobo, nieuwe proc. En ja. Nu heb ik dus een ATX 300 watt, en het loopt allemaal stabiel.
hahahaha lol martin, ik draaide dat moederbord met een gf 2 mx, 128mb en een k6/2 450 op een 200watt voeding en dat was retestabiel

• BC3 Victim
Tsja Bart... maar wat jij hebt is altijd prima en wat een ander heeft is altijd kut en dat kraak jij altijf af, maar goed jij bent dan ook Bart de Mastah User en weet echt ALLES van computers.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op donderdag 12 april 2001 15:56 schreef Bartie het volgende:
hahahaha lol martin, ik draaide dat moederbord met een gf 2 mx, 128mb en een k6/2 450 op een 200watt voeding en dat was retestabiel
waarom kraak je die jonge zo af? wat denk je wel niet, snotneus >:)

Verwijderd

Op donderdag 12 april 2001 15:56 schreef NukeZz het volgende:
Tsja Bart... maar wat jij hebt is altijd prima en wat een ander heeft is altijd kut en dat kraak jij altijf af, maar goed jij bent dan ook Bart de Mastah User en weet echt ALLES van computers.
Dit argument kan ik bevestigen.

• BC3 Victim
Op donderdag 26 april 2001 11:45 schreef gvrdoezie het volgende:

[..]

Dit argument kan ik bevestigen.
wie niet 8-)

Pagina: 1