Toon posts:

[BC3] Afsuiten Win Me

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen als ik mijn windows afsluit gaat alles goed tot die mijn computer geheel moet afsluiten, want hij zet gewoon mijn ledjes uit maar mijn fan''s blijven gewoon draaien en mijn monitor gaat ook niet op standby stand!!!! :?:?
wat kan ik daar aan doen :?:?

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Ik heb het ook gehad na het flashen van mijn bios.
Het probleem heeft zichzelf op een gegeven moment opgelost. Ik had wel snel door dat Bill Gates weer de schuldige was in dit geval en niet de versie van het bios.

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet je datzelfde probleem had ik ook toen ik nog een Matrox G400 had. Was zo vaag. ik sloot WinMe af, en er gebeurde niks. Zwart beeld, alles blijft draaien, pas met toen ik een TnT2 kreeg en later eeen geForce 2 MX sloot hij goed af.
Ook met de Voodoo 3 had ik dit probleem. Er schijnen patches voor dit probleem te zjin, alleen ik weet niet waar je ze kan vinden, probeer eens op www.microsoft.com te zoeken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen