[BC3] wat is hieraan te upgraden

Pagina: 1
Acties:

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 14:55
wat kan ik aan deze pc upgraden ! :
p2 233
asus P2L97
128 mb ram ( 2x 32 1x64)
creative voodoo 2 12 mb
sb 16 isa
4,3 gb harddisk
32 spd cd rom

Verwijderd

alles!!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
hangt ervan af wat je er mee wil gaan doen !

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

Hangt natuurlijk er vanaf wat jij met dit systeempje wilt gaan doen :)

heb ik niet meer :P

Verwijderd

PII vervangen door AMD 1200
Asus p2l vervangen door Asus A7V133
Geheugen vervangen door 256MB pc-133
Mooie video kaart erbij en klaar! :9~

• Hamlet
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Hamlet

[: Happy Happy :]

LOL zelfde tijd - alleen jij was eerder :(
maar een nieuwe proc + mobo is wel handig :)
Amd Duron 700 + Abit Kt133 lijkt mij al een aardig upgrade waar je veel performance kunt verw8en :)

heb ik niet meer :P

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
beetje surfen en games neem duron zwaardere werk athlo/p3

kijk rustig :P

MOOIE TIMING :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als jullie toch bezig zijn.

Wat kan er worden upgegrade aan mijn pc.
celeron 500 (pgga) (ofzo)
160 mb
big foot 2.5 gb
seagate 10.2 gb
va6 abit mainbord
voodoo 3 2000 pci
ensoniqu awe 64 pci

En heeft het zin om de voodoo te verplaatsen door een geforce 3, en daar om heen mijn pc te upgraden.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

GF3 is 1500 piek, niet kopen.

• BC3 Victim
Wat wil je er voornamelijk mee doen ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je videokaart vervangen. Anders wordt die toch de bottleneck als je de rest upgrade.

Dan kun je daarna een keer de rest van je systeem upgraden en daar die videokaart weer in doen.

Verwijderd

Je moederbord vervangen, die VA6 is zwaar bagger vanwege slechte geheugenperformace, dit is te wijten aan de VIA Apollo Pro 133.
De 133a is de opvolger hiervan en presteert een stuk beter.
Een bordje als de CUV4X is leuk, in combinatie met een GF2 kun je er weer een poosje mee vooruit

• BC3 Victim
Ik wil hem gebruiken voor games.
ik wil uit eindelijk naar de amd athlon axia.
misschien wel op een dual board. over dat geheugen geef ik je gelijk, krijg hem niet hoger dan 66 mhz. (celeron) En welke geforce 2 dan? mx, gts of de ultra? en wat is zijn prijs dan. Waarom is de gefroce 3 slecht. Ik heb namelijk al eens een een video kaart gekocht die goed met mijn pc zou werken ( overgezet in dit systeem ) en nou zit ik te spelen in 640*480 met middel detail. :(
ik zou het echt niet erg vinden om nu nog geen ondersteuning te hebben in spellen. Het gaat mij meer om die framerate om hoog te krijgen en dat die in de toekomst wordt ondersteund vind ik alleen maar beter.
Kom met goede argumenten geen menigen.

• BC3 Victim
Als je veel zware games speelt zou ik er NU voor kiezen en niet mee wachten.

Laat dat idee van de dual varen.
De dual moederborden zijn wat duurder (kijk maar es op pricewatch). En de Athlon dual borden moeten zich nog bewijzen.

Ook zijn er (nog) niet veel games die een dual cpu''s ondersteunen dus die 2e processor gebruik je dan niet.

Dat geld kan je beter besteden aan een wat duurdere/betere videokaart of meer memory.

Pagina: 1