Ik ben op zoek naar een kwalitatief goede scanner voor een lage prijs; 5000 à 6000 bef...
kan iemand mij daarin raad geven ??
thanx
kan iemand mij daarin raad geven ??
thanx
Verwijderd
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Verwijderd
If you didn't win today, you can always win tomorrow
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
/dev/null
De duurdere modellen van HP zijn goed, geen discussie over mogelijk. Maar de laatste jaren is HP (zeker in de lagere prijsklasse) zeker niet de beste meer hoor.Op donderdag 12 april 2001 14:10 schreef I_Stealth_I het volgende:
HP is de allerbeste op dit gebied. Koop geen Primax, dat is rommel, slechte ondersteuning en heel sloom
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik vind persoonlijk de goedkopere printers van CANON beter dan die goedkope dingen van HP. Die dingen van HP printen geen zwart maar donkerblauwOp donderdag 12 april 2001 14:12 schreef Exirion het volgende:
[..]
De duurdere modellen van HP zijn goed, geen discussie over mogelijk. Maar de laatste jaren is HP (zeker in de lagere prijsklasse) zeker niet de beste meer hoor.
Persoonlijk geef ik aan HP de voorkeur voor printer, en aan Canon voor scanners. (Canon printers vind ik)
Verwijderd
Waaaat?? Mijn Canon doet het anders perfect in Windows 2000 hoorOp donderdag 12 april 2001 14:23 schreef Buddha het volgende:
Let wel op:
Als je win2k draait zijn er maar weinig scanners die werken, zeker USB scanners zijn dan lastig. Ik heb zelf de UMAX ASTRA 3400, een USB scanner (prima prijs kwaliteit) die het onder win2k doet, maar bij mij is ook deze scanner zeker niet probleemloos onder win2k!! HP scanners doen het niet en Canon ook niet.
In veel HP printers zit overigens een Canon binnenwerk (bv. de 5L/6L en opvolgers en de LJ-II serie)!Op donderdag 12 april 2001 14:12 schreef Exirion het volgende:
[..]
Persoonlijk geef ik aan HP de voorkeur voor printer, en aan Canon voor scanners. (Canon printers vind ik)
Tja, maar zo heb je altijd wel wat. De Canon driversupport is prima, op 1 ding na: Linux is 100% unsupported. Ze weigeren info vrij te geven die nodig is voor het schrijven van Linux drivers. HP is wat dat betreft weer stukken beter. Ik heb zelf een Canon 656U, en die draait top in Windows 2000Op donderdag 12 april 2001 15:31 schreef EXX het volgende:
Ikzelf heb een HP 4100C USB scanner. Werkt prima, maar als ik wil upgraden van Win98 naar Win2k moet ik bij HP een drivers CD bestellen, je kan de zaak niet downloaden.:( Voorspelt niet veel goeds voor WinXP ondersteuning.
Koop een 650UOp donderdag 12 april 2001 15:55 schreef ChUcKiE het volgende:
Is het voordeel van die Canon''s ook niet, dat je geen aparte voeding nodig hebt?? Je kunt die scanners zo overal (waar USB is) inpluggen!
Die wil ik dus binnenkort ook eens keer gaan halen!
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Klopt, die 656U is gewoon een design modelletje en hij past mooi bij m''n MS Explorer muisOp donderdag 12 april 2001 16:05 schreef ChUcKiE het volgende:
Klopt:
Canon CanoScan N650U FL 244,-
Canon CanoScan N656U FL 265,-
Scheelt 7 bier, dus de moeite waard
Maar wat is dan eigenlijk precies het verschil?
Ik heb eens op die Canon site gekeken, maar kon alleen een kleurverschil opmerken!
Verwijderd