Toon posts:

Is ie 99,- waard

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleempje....

Ik vraag mij af of UT wel 99,- waard is

Ik heb namelijk al de crack met de music add-on en volgende week krijg ik de back-up

Dus is die doos 99,- waard

en is er eigenlijk wel een spel wat 99,- waard is ??????????????????

Dus copy of buy

The Milkman

"Milk een beetje vreemd maar wel lekker"

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Hi Milk Man,

Ik kan je dit zeggen als je dat er al niet voor over hebt dan ben je gek!

UT Rockz ass! In je eentje multiplayer spelletjes spelen is de shit! En het loopt als een trein (Pentium 2 266Mhz met 64 MB SDRAM en TNT 1).
Dus als jij de game van dit jaar wilt missen moet je dat zelf weten!!!!!!!!!!!

Greetz,

aXe

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

Als ik jouw was luisterde ik naar bijltje... UT is echt supertjeretegeiltof.

Feijer

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Wij gaan 8 jan. weer netwerken. En reken maar dat daar UT gedraaid wordt. Echt rete tof.

Maar ik weet niet dat wanneer ik een kopie had of ik hem ook nog zou kopen (denk het niet).

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Ik had ook eerst de kopie, en de volgende dag heb ik het meteen gekocht, en NIEMAND zal het van mij kopieren (hehehe daar heb ik al een paar boze reacties op gekregen)

Dat spel is gewoon zo goed, dat moest ik origineel hebben. Net als met Half-life dat heb ik ook ASAP gekocht.

die fl 99,- is ie echt wel waard

Verwijderd

Als je hem echt leuk vindt dan moet je hem natuurlijk gewoon kopen. :7

Verwijderd

Jongens jongens jongens, en meisjes misschien, UT ruled helemaal niet... Q3 dat is nu eens een spel met pure gameplay en grafische pracht.... UT heeft van die stom opgebouwde levels, met van die stomme kleuren en de wapens liggen gewoon voor de hand, bij Q3 liggen ze tenminste op taktische plaatsen.., maar ja, dat is voor jullie dombo's zeker iets te moeilijk... bij ons netwerkfeest op 2e kerstdag word 90% van de tijd Q3 gespeeld en misschien 1 % UT en wel door de kleinere kindjes, die vinden UT wel leuk ja, maar die 99 gulden is het ZEKER niet waard... Ik kan hem trouwens leveren voor 30,- :)

Verwijderd

Ja daar gaan we weer hoor met die stomme discussie ; UT ruled niet, q3 is beter , 99 % wordt die gespeeld...en die maar 1% van de tijd

Speel gewoon het spel wat je spelen wil en hou op met dat gezeik !

• Ridge
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 05-02 14:20

Ridge

From the Bold & the Beauti

Ik ben het helemaal met JoeyC eens

Tsj, speel gewoon je game :)

JoeyC rulez !!

Ridge

www.tradealliance.nl

• vAr
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-12-2021

vAr

Kopen, Copyen, whatever, maareuh...

UT -moet- je gewoon spelen!

Get it! Get it now!

Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.

Verwijderd

Ik heb er een hekel aan als mensen mij voor debiel verklaren (Sarge) :( :( :(, daar houdt ik niet van.

Mijn (wijze) opa zegt altijd: "Smaken verschillen jongen, daarom mag je anderen nooit op hun voorkeur beoordelen".

Wat is die man wijs he! Daar kun jij iets van leren jongen!

Ps. Don't post this shit again, I don't like it!

Feijer

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

What Feijer said.......

En je moet alle spellen die je leuk vindt kopen, zo simpel is het.

Als ik een fiets/auto/whatever wil hebben dan koop ik hem ook, misschien maak ik ff een testritje maar als tie bevalt koop ik hem, en ga ik hem niet jatten.

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Ik zal even Sarge's betoog afmaken.

Netscape Roelt!!! IE SUX!!
LINUX HEERST!!!!!!! M$ is KUT!
Intel IS VET!!! AMD zuigt!

Want in die trend was ie toch bezig??

Het Forum wordt echt saai op deze manier. De helft van alle posts bestaan uit SUX/RULEZ uitingen, en elkaar afzeiken hierover.

Je mag Q3 Leuker vinden Sarge, maar daarom hoef je mensen met een andere (betere?) smaak niet meteen af te zeiken.

Verwijderd

Topicstarter
Misschien moeten we een apart forum voor alle sucker en roelers oprichten.

en ook eentje voor alle Q3ers en alles UTers

zo blijven die forums nog een beetje van niveau

o ja

"Milk the taste of the next generation"

Verwijderd

Ok, sorry, voor die eerste reactie, maar ja... :)

De vraag was, is UT die 99,- waard?

Nee, is mijn antwoord, het spel vind ik gewoon sucken, de AI van de bots is gewoon helemaal niet goed, en op het internet, gaat het gewoon echt REEEEEEEEEEEEEEETETRAAG, door die trage grafische server van UT, Om maar eens een voorbeeld te geven wat er o.a. allemaal negatief is aan UT :) maar er is nog Veeeeeeeeeeeeeeeeel meer hoor, maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen... Om eens een voorbeeld te geven van een spel met een goede gameplay, super te spelen op het internet, ook 's avonds, Quake 3 :) :)

Verwijderd

ff voor de duidelijkheid:

UT sucks en Q3 rulez
MS rulez en unix sucks (unix: draait niks op niet eens word of exel)
IE 5.X rulez, Netschaap sucks bigtime
En Intel rulez, AMD sucks.

hehe dat is eruit

Verwijderd

UT voor 99 piek? Ik speel dat spel niet als ik 99 toe krijg. Alle respect voor mensen die het cool vinden, maar doe mij maar QIII

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Weer zo'n lekkere. UT sucks, WAAROM!!!!!!!!

Bas

Tjielp... een vogel.

Verwijderd

Waarom UT sucks vroeg je ?? En waarom Q3 Rules??

Let op: :)
-AI van de bots in UT is verschrikkelijk
-Gameplay Q3 is 10000000 x beter
-De levels in UT zijn stom opgebouwd, de wapens liggen veel te makkelijk weg, dat is echt voor de stombo's, in Q3 veel mooiere opgebouwde levels, met meer strategische punten, vooral de space-levels zijn kicke..
-Op het internet gaat UT echt Reeeeeeeeeeeeeeetetraag, een ping tussen de 250 en 1000 , bij Q3 , altijd, ook 'savonds een ping tussen 50 en 200, nou en dat scheelt nog wel wat...
-De wapens van Ut zijn geript van Q3
Multiplayer game Q3 ruled gewoon.... :)

Verwijderd

Ja ,we weten nou wel dat je q3 zo tof vind dat je ook zo'n leuke originele username hebt genomen in het tweakersforum.

Maar goed,

- In veel reviews staat dat de bots beter zijn dan die in q3 .... heb hier geen mening over. Speel alletwee op het allermoeilijkst en je wordt neergeknald :P
- De gameplay van q3 is soms beter en soms slechter. Als je diehard wil fraggen moet je q3 doen, wil je meer variatie : UT. Heb meer plezier in Assault dan de hele tijd q3 DM. Yep , q3 heeft ook CTF & Rocket Arena maar UT heeft toch weer meer ....
- Okay geen mooie ronde hallen en strontbruine kleur ... ho :), maar UT heeft ook mooie levels qua graphics en variatie.
- UT loopt online bij jou dus slechter, maar veel mensen spelen het spel ook met een 56 k modem...en halen positie 1
- UT heeft het weapon design gejat uit q3... sorry moet toch wel ff huilen van het lachen ! Ok sommige zijn afgeleid van eerder uitgekomen spellen als doom en q2, maar zien er weer anders uit en hebben ook weer andere functies. Ik bedoel : Wat doet een rocket launcher anders behalve een rocket rechtdoor afschieten ? Trouwens leuk die wapens in q3 , maar toch meer hetzelfde van q1 en 2 : onorigineel wel mooier afgewerkt, maar met het goede moet je niet veranderen toch ?

Komt gewoon weer op neer dat het spel afhangt van je smaak,als je het spel niet goed vindt speel het dan gewoon niet en laat het verder met rust

zoals we altijd zeggen :
play your game and be happy :P

Verwijderd

ff reactie op Sarge.

- AI van de bots is kut??? die van Q3 bedoel je toch neem ik aan?
- Gameplay van Quake vind ik al helemaal nix. In UT heb je veel leukere gamemodes, het draait veel sneller dan Q3, want voor Q3 heb je een monsterbak nodig (op m'n C333@416 met tnt2u moet q3 op 800x600x16 wil ik constant een redelijke fps hebben) En de Ut wapens zijn 10x vetter.
- levels stom gebouwd? Agh, er zit tenminste wel afwisseling in. Je hebt High-tech levels, gothic levels, dungeons, temples, ruimteschepen, en stadslevels (condemned - domination)
- die connection ligt gewoon aan je eigen verbinding, ik heb nog met geen enkele versie van UT een kloteping gehad, en ik heb gewoon ISDN, en met Q3 heb ik ook geen slechte pings. Je moet gewoon geen server in Zimbabwe nemen.
- Weaponsdesign gejat?
Hmm, zullen we de quake3 wapens even aflopen?
1) gauntlet - ok die is nieuw en 10x waardeloos
2) machinegun - dat heeft iedere fps
3) grenadelauncher - Q1, Q2
4) rocketlauncher - dat heeft iedere fps
5) plasmagun - Doom
6) bgf - Doom, Q2
7) railgun - Q2
8) shotgun - Doom

Hmm, ben ik er nog 1 vergeten? Agh, die is vast ook al oud.

Ok, UT heeft ook een hoop gejatte wapens. Maar de ASMD ken ik alleen van Unreal, en je rocketlauncher opladen is toch wel errug vet. de Redeemer heb ik nog nergens gezien. Double Enforcers zie je ook weinig (in blood2: the chosen kon je alle wapens dubbel vasthouden, dat was VET). FlakCannon heb ik ook nog niet vaker gezien (behalve Unreal 1)

En dan hebje nog de Alternatives, en dat mis ik ENORM in Quake3, waar moet ik dan m'n rechtermuisknop voor gebruiken!?!?!
die Alternatives zijn echt briljant, je hebt ineens 2x zoveel wapens, en je kan met 1 wapen meteen veel meer.

Ook heb je nog een soort special moves.
als je met de ASMD secondary fire schiet, en daarna raak je dat met je primary krijg je een grote explosie. je kan met je rocketlauncher iemand locken, en je kunt ook je raketten op verschillende manieren knallen.

- Multiplayer UT roelt harder.

Maar als het goed is krijg ik binnekort meer RAM, dus misschien dat ik Quake3 eens beter kan bekijken met een echte resolutie.

Vroeger was Unreal bekend om z'n achterlijke systeemeisen, nu is dat Quake3, UT loopt zelfs sneller dan Unreal 1

Verwijderd

is UT nog steeds 99 gulden waard. Ik hoor van vrienden dast het een leuk spel is en dat ik een keer moet meedoen.

Is ut ongeveer hetzelfde als quake?

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08-2025

d-Frag

74% completed

Op dinsdag 31 juli 2001 01:28 schreef Kemo het volgende:
is UT nog steeds 99 gulden waard. Ik hoor van vrienden dast het een leuk spel is en dat ik een keer moet meedoen.

Hallo he trek jij even een oud topic "uit den ouden doosch..."

Nee Unreal Tournament is geen 99 piek waard, heb er een half jaartje geleden 40 piek voor betaald (CD was gaar van de vele Lan gamen).

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Ppff... |:(

Verwijderd

UT is toch allang al geen 99 gulden meer?
volgens mij kan je hem voor 70 gulden in een doos krijgen samen met Unreal, Return to Na Pali.

Verwijderd

ik had UT GOTY edition laatst (half jaartje trug) gekocht voor 1 geeltje :)
best cheap al zeg ik zelf.
Op dinsdag 14 december 1999 10:51 schreef The Milkman het volgende:
is er eigenlijk wel een spel wat 99,- waard is ??????????????????
Mja elke Final Fantasy >:)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Okay nou, UT was eerst cool maar je bent er al snel een beetje op uitgespeelt ...... echt koop Halflife ..... en jongens serieus, eerst vond ik UT ook alles, maar na een potje (welke mod dan ook) DoD ben ik helemaal van UT af .... vanaf nu ----> UT zuigt !!

(please niet te veel commentaar ..... kijk naar de tijd en alcohol percentage en je snapt hoe ik hier bij kom ... hahahah LOL LOL .... NOT !!)

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 09:08
Op dinsdag 31 juli 2001 01:28 schreef Kemo het volgende:

Waarom haal jij zo'n oud topic naar boven????

UT kost nog iets van een geeltje, zoals de meeste speelen keldert de prijs na een jaar enorm.

Verwijderd

Op dinsdag 14 december 1999 10:51 schreef The Milkman het volgende:
is er eigenlijk wel een spel wat 99,- waard is ??????????????????
Metal Gear Solid was me zo'n 300 piek waard, omdat ik hem meteen wou hebben, en de Premium Pack versie.

Wel grappig trouwens dat de voorganger, Metal Gear 2 voor de MSX nu méér waard is dan 300 piek (zeldzaam stukje software). Ik had hem in 1991 gekocht voor 90 ballen. :)

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

UT is bij Bart Smit 39,95 vrinden!
En koop gewoon geen van beiden....
Ga lekker voor CS!!!!! :7

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• _Hades_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:06
Op dinsdag 31 juli 2001 08:05 schreef RaDKiLL het volgende:
UT is bij Bart Smit 39,95 vrinden!
En koop gewoon geen van beiden....
Ga lekker voor CS!!!!! :7
|:( deze topic is in 1999 al geplaatst man :P

• Torrac
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08-2025

Torrac

The Barbarian Wolverine

Mijn persoonlijke mening is simpel:
1. eerst spel copie of cracked.
2. bepalen of hij goed is.
3. is hij goed? goed = kopen.
4. SPELEN!!!

Als je een spel goed vind moet je je waardering laten uiten door het spel te kopen. dan krijgt de fabrikant weer wat geld om een vervolg te maken die mooier en beter is :)

I believe what I want to Believe

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan iedereen zijn mening over UT iets meer voor zich houden aub :)?

En om antwoord te geven op de vraag, check elcheapo.nl eens voor de goedkoopste versie van Unreal. Als je van Quake ed houdt is ie zeker een paar tientjes waard en meer zal ie niet kosten ;).

Verwijderd

Je kan het niet meer download volgens mij, al zo oud...
Naja hij zat toch gratis bij mn videokaart :P
/me wacht ff op unreal 2 :9~

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:19
99 gulden?? had em laatst ook voor een geeltje!

was een dure onderzetter maar een goeie frisbee!

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-01 13:36

Kirpeknots

Wazzup!

Ik vind het f99,- waard. U en UT zijn echt extreem gave spellen en zeker hun geld waard.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02:04

GaMeOvEr

Is een hork.

Typisch een voorbeeld van een nutteloze Kick. UT was voor sommigen vast wel 99,- waard, maar tegenwoordig issie echt wel goedkoper. (check de aanbiedingenbak... ;) )

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.