[BC3] Residential Gateway Device?

Pagina: 1
Acties:

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-08 11:45

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
oke, wat mag dit voorstellen, kheb het in de search gegooid, maar daar stond er niets over. Maar oke. Ik heb @home cable internet, en nu krijg ik dit in mijn netwerkomgevingte staan: "Residential Gateway Device". ook vroeg hij of ik een snelkoppeling wilde maken op het desktop. Wat mag dit voorstellen, ik kan er verder niets mee, naar mijn weten....:?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
weet niemand het nu dan???

• Sjod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:12

Sjod

Ik ben goed luisterend

Ik weet niet wat voor een cable modem je nodig hebt, maar in principe heb je deze helemaal niet nodig want je Gateway wordt doorgelinkt door TCP/IP, maar ik weet het niet heel zeker

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
huh, nee daar ben ik wijzer van, wat is het nu precies dan, ik heb het er zelf niet opgezet, en ik heb een Com21 modem van @Home :?

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

Als je een COM21 hebt kun je het gewoon wegflikkeren want dan ga je via de Gateway van @home, zo''n residental Gateway zorgt er volgens mij voor dat je Gateway thuis gehost wordt maar zoals ik al zij deze heb je bij COM21 niet nodig

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
oke, maar ik ken hem niet wegflikkeren, en waarom was het eerst niet, en komt dat ding er nu opeens wel??

• Sjod

Sjod

Ik ben goed luisterend

???????????????????

Ik weet niet heb je je HD geformat of iets anders geks gedaan (internet instellingen opnieuw)

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Topicstarter
Ja, ik heb de software er opniuew opgezet, maar ik doe nu precies hetzelfde gedaan als altijd (image:)), dus daar kan het niet aan liggen he. En ik vind het ook raar dat ik hem niet weg kan keilen. Maar oke, hij doet naar mijn weten verder ook niets, en ik heb er ook geen last van (denk ik), dus dat maakt niet uit, maar ik zou wel eens willen weten wat het nu is.

• oCe
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 22:18

oCe

aka Dookie.

hey Kevin, je doet het gewoon zelf fout ;)

-I am Jack's wasted life.

Verwijderd

Residential Gateway klinkt als een of ander internet-sharing hardware-device. Router''s en dergeljk spul?

Verwijderd

Tis al een tijdje terug, maar ik heb het nu ook opeens! Zit toevallig op m'n pa's computer (server) en krijg nu opeens ook dat Residential Gateway Device ding erbij...

Weet iemand al wat het is en wat je er aan kan/moet doen?

Verwijderd

sorry, ik heb het ook sinds vandaag, maar ik snap het artikeltje niet helemaal, kan iemand het ff uitleggen ?
Pagina: 1