Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ik weet niet wat voor een cable modem je nodig hebt, maar in principe heb je deze helemaal niet nodig want je Gateway wordt doorgelinkt door TCP/IP, maar ik weet het niet heel zeker
huh, nee daar ben ik wijzer van, wat is het nu precies dan, ik heb het er zelf niet opgezet, en ik heb een Com21 modem van @Home
Als je een COM21 hebt kun je het gewoon wegflikkeren want dan ga je via de Gateway van @home, zo''n residental Gateway zorgt er volgens mij voor dat je Gateway thuis gehost wordt maar zoals ik al zij deze heb je bij COM21 niet nodig
oke, maar ik ken hem niet wegflikkeren, en waarom was het eerst niet, en komt dat ding er nu opeens wel??
???????????????????
Ik weet niet heb je je HD geformat of iets anders geks gedaan (internet instellingen opnieuw)
Ik weet niet heb je je HD geformat of iets anders geks gedaan (internet instellingen opnieuw)
Ja, ik heb de software er opniuew opgezet, maar ik doe nu precies hetzelfde gedaan als altijd (image:)), dus daar kan het niet aan liggen he. En ik vind het ook raar dat ik hem niet weg kan keilen. Maar oke, hij doet naar mijn weten verder ook niets, en ik heb er ook geen last van (denk ik), dus dat maakt niet uit, maar ik zou wel eens willen weten wat het nu is.
hey Kevin, je doet het gewoon zelf fout
-I am Jack's wasted life.
Verwijderd
Residential Gateway klinkt als een of ander internet-sharing hardware-device. Router''s en dergeljk spul?
Verwijderd
Tis al een tijdje terug, maar ik heb het nu ook opeens! Zit toevallig op m'n pa's computer (server) en krijg nu opeens ook dat Residential Gateway Device ding erbij...
Weet iemand al wat het is en wat je er aan kan/moet doen?
Weet iemand al wat het is en wat je er aan kan/moet doen?
Verwijderd
sorry, ik heb het ook sinds vandaag, maar ik snap het artikeltje niet helemaal, kan iemand het ff uitleggen ?
Pagina: 1