Toon posts:

[BC3] 2 muizen op een abit kt7a mobo gaat niet ?@#$#

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik installeer een seriele scroll muis,op mijn abit board.okay dit werkt maar nu wil ik een ps2 muis erbij zetten ,maar nu werkt mijn seriele scroll muis weer niet...start ik de boel weer opnieuw op zonder ps2 muis dan werkt mijn seriele muis weer wel... ik snap er de ballen niet meer van help wanted...

abit kt7a mobo
windows 98 se

het werkte wel op mijn oude mobo van 4 jaar oud en dan niet op een nieuwe duurdere nou nou :'(

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:11
wat wil je dan?
met 2 muizen tegelijk werken ????

Lijkt me niet zo handig gaan...

Verwijderd

windows hardwar detectie uitvoeren

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
met usb en een andere (ps2 of serieel) wil het zekers te weten wel, maar wat je eraan hebt ??...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al hardware detect geprobeert,maar no luck..en wat betreft waarom 2 muizen op 1 pc ..nou niet dat jullie het hoeven te weten maar er woont hier iemand die een beetje een gebrek heeft,dus daarom !!!!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 11 april 2001 20:30 schreef timeout het volgende:
Ik heb al hardware detect geprobeert,maar no luck..en wat betreft waarom 2 muizen op 1 pc ..nou niet dat jullie het hoeven te weten maar er woont hier iemand die een beetje een gebrek heeft,dus daarom !!!!
Beetje cheaten bij UT he!! ;)

Verwijderd

Topicstarter
he ??????? :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
volgens mij ondersteunt windows gewoon maar 1 muis tegelijk.
Ik heb zelf per ongeluk wel eens mijn draadloze muis (ps2 dus) en mijn usb muis tegelijk aangesloten maar dan werkt er ook maar eentje.
Alleen ik kan me niet indenken dat 2 muizen nut heeft.
En ik heb ook nog geen applicatie gezien die het ondersteunt of waar het zin zou hebben.
Alleen om te cheaten met spellen, bv auto-door-open met soldier of fortune o.i.d.
Maarja, aangezien cheaters lame-asses zijn moet ik dat dus niet merken!!!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
kut nog 1 keer die andere muis is voor mijn gehandicapt broertje......stelletje @#$@! :(:(:($.Ik ga niet met zo''n on mogelijk grote muis zelf surfen....dus ik wil gewoon een muis voor mezelf en 1 voor hem,zonder elke keer dat ding om te pluggen :(:(:(

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Je kunt zo''n kastje kopen waarmee je kunt schakelen tussen twee muizen.

Verwijderd

ik ben bang dat dat niet gaat 2 muisen tegelijk aansluiten en omschakelen volgen jou wel maar was dit met een oud moederbord en was dit onder windows:? van de een naar de anders gaat wel maar dan komt er een dure oplossing aan ,er zijn schakelkasten te koop oa bij www.conrad.nl
een andere oplossing zou ik niet weten

ps mensen willen eerder antwoorden vragen ,
dan antwoorden geven ,relax en veel suc6 met je zoektocht ;)

• Nowhere
  • Laatst online: 09-07 10:24
Je ken op je Abit 2 muizen aansluiten volgens mij, maar dan op de volgende manier:

1 op ps2 en 1 op aux
i.c.m.
USB d8 ik dat het niet mogelijk was

www.kuiphuis.nl

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:14
Ik heb hier een PS2 muis en een USB muis, beiden werken tegelijkertijd, dus dat werkt zonder problemen ! Hoe het zit met een seriele en een ps2, ik ben bang dat dat dus niet werkt ...

Grtz

-

• _JGC_
  • Laatst online: 10:00
PS2 + Serieel werkte hier destijds wel gewoon.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Ik heb heel vaak een ps/2 en usb muis aangesloten op 1 systeem, waaronder ook een kt7a mobo, maar misschien dat serieel en ps/2 niet werkt samen.

Ik denk zelfs dat je via usb net zoveel muizen kunt aansluiten als je zelf wilt, geen probleem denk ik..

Verwijderd

ik heb een USB tablet en een serial mouse op een K7T, geen enkel probleem. Ze gebruiken elkaars drivers zelfs.

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

2 muizen op een systeem is geen probleem.
Ik heb zelf een logitech mouseman op de PS/2 zitten en een Logitech wheelmouse optical op de USB (als ik met de mouseman last krijg van mijn pols kan ik de optical met links gebruiken) en dat werkt perfect.

Ik ben er alleen bang voor dat (zoals al eerder vermeld) PS/2 en serieel niet goed samen gaan.

Dus gewoon een USB muisje erbij halen en dan moet het werken. 8-)

Good goan

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:53

Super_ik

haklust!

kan wel , gewoon logitech software downloaden , heb ik ook op mn laptop, een ps2 en seriele muis tegelijk en allebei hotswap, harstikke makkelijk.:)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Pagina: 1