[BC3] safedisc2, RAW, en burnproof writer gezocht

Pagina: 1
Acties:

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 09:00

VonFoX

Las noches de Diciembre

Topicstarter
De topic zegt het al. Welke moet ik hebben? IDE of SCSI2, allemaal goed, maar hij moet wel Safedisc 2 kunnen copyen, RAW writing ondersteunen, en burnproof hebben. Snelheid maakt niet zoveel uit.
:)

Yo.

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:31
ow jee... iedereen gaat denk ik weer plextor schreeuwen. wat ik vind. burn-proof is overbodig. klaar. koop een samsung 12x. kan gewoon over safedisk2 heen. en RAW. [isdah niet hetzelfde?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ben persoonlijk van mening dat burnproof niet overbodig is.

Plextor 12x10x32A

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

inderdaad..burnproof is best wel heel tof. nou ja, als je 256 meg ram en een tb 10 miljoen hebt dan is het niet echt nodig, maar handig blijft het altijd

plextor 12/10/32a is inderdaad eentje die het allemaal aankan, maar dan moet je wel letten dat je firmware versie 1.04 of LAGER (let wel, LAGER!) hebt..
en die zijn denk ik niet echt goed meer te krijgen..en naar beneden flashen wil geloof ik ook niet al te best meer.
verder weet ik het ook niet
ik heb zelf een plex16, doet alleen geen SD2 (boeie.ik kopieer toch zowat nooit spellen) maar de rest wel, en ook heel goed!
(toen ik deze kocht was de 12x uitverkocht en het prijsverschil was heel klein)
het voordeel van de 16x is dat hij Advanced burnproof heeft, de ''gap'' is hierbij kleiner