Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Bullet campeert bij Unreal Tournament!!

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 19:35
Hoe herken je Bullet???

Nou, een vriendje van Camier en Voodoo, daarnaast ken ik hem persoonlijk ook. Zit vaak te wachten achter kisten of zit boven op een rail.

Laten we dit op ons zitten Unrealers, nee, nuke him.

Unreal Tournament '99

Verwijderd

Ik hoop dat je met nuken bedoelt dat we een Redeemer op z'n kop dumpen? En dat je niet verwijst naar het laagbijdegrondse WinNuke wat alleen door nepcrackers wordt gebruikt?

OK DAN!

Enne hij is niet de enige hoor, het zit vol met gasten die denken een goed plekje te hebben gevonden, totdat ik achter ze sta een een end lood in ze pomp.

Maarreh roep niet te snel Camper. Ik kwam vorige keer ook op een server binnen, en binnen 5 minuten stond ik op nummer 1, en iedereen begon meteen camper te brullen. Terwijl ik dus geen moment stilsta.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 17:47
Da's echt leip, er zijn volgens mij maar weinig mensen die de ware betekenis weten van 'camper'.
Als iemand ze vaak afmaakt gaan ze al 'camper' schreeuwen!

If it ain't broken, tweak it!

Verwijderd

ik wist het ook niet, maar bij deze......

Verwijderd

olaf je bent eikel, je kon met total annihilation ook al niet langer dan twee minuten standhouden.trouwens het is natuurlijk wel idioot dat JIJ mij uitmaakt voor een camper,neem nou dat kasteel waar je zo graag in dat kamertje zit te wachten onder die rand totdat de een of andere onnozele hals daar een wapen komt halen.
ook een goed voorbeeld is dat pleintje met drie torentjes waar je hetzelfde doet.

campers zijn vervelende mensen, het is opvallend dat als jij aan de wandel gaat je vaak veel minder frags haalt. IK kies ervoor om veel te lopen, waarom? omdat dat het spel leuker maakt voor iedereen niet alleen voor mijj persoonlijk. en ja dan wordt ik vaak voor mn raap geschoten door allerlei mensen .

wie ben ik op deze manier tegengekomen? o.a. herman,spider,gotzzaxxon,zorro,goolie ....

moet ik nog een tijdje doorgaan?

de enigste die hier zielig is ben jij , je kunt me alleen niet aan en nu probeer je op een luizige manier anderen over te halen jou te helpen bij wat je alleen niet lukt.

als jij werkelijk denkt dat ik op die manier zit te zieken dan bouw je in het vervolg je eigen systemen ook maar inelkaar want ik verdom het ten enen male om voor zoiemand kilometers te rijden om iemand zn spullen te regelen.dat dan ook nog zonder der maar EEN cent voor te zien.

kort en goed ik heb helemaal geen zin om jou op wat voor manier nog te helpen.

DUS geen cdtjes meer
geen gratis gebouwde pc meer
geen helpdeskje spelen als je de boel weer es verziekt hebt

je rooit het maar jongen

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-11 22:19
ooh... ik weet nu al dat ik spijt krijg van deze post.....

/me campt af en toe.... ja klopt, sommige levels zijn er gewoon voor gemaakt.... neem nou barricade..... er liggen sniper rounds boven in die torens.... dat zijn gewoon camp levels en persoonlijk zie ik er ook een grote uitdaging in om iemand daar vanaf te knallen.....

camping is a part of the game en soms kan het een heel leuk onderdeel zijn en soms dan erger ik me er ook aan ja..... maarre ik beschouw het als een compliment als je me camper noemt.... want daar ben ik op dat moment dan zeer goed in, anders zou je het niet merken.

enne.... cie joe op de t.n. server >:)

[GoT]Morgoth

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

LOL

Heb het gemerkt gisteren Raymond je had me een paar keer op een ongelooflijke #%"$& manier gesniped (waarvan een keer met redeemer :))

Maar het was niet irritant, je stond niet de hele tijd op dezelfde plek. toch?

Heb trouwens wel een hardgrondige hekel aan Benchmark. :)

F.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

het punt is dat je niet ALTIJD aan het kamperen bent en dan zeker niet door een ander aan wijzen dat tie het wel doet, ik ben zwaar pissig dat nevada op deze manier te werk gaat.

ik heb er nu al zwaar spijt van dat ik hem op het bestaan van deze site en de ut server erbij heb gewezen, die druiloor hoort hier niet. hij weet geen flikker van computers en als hij wat wil weten zeurt hij mij en een paar andere kennissen om de kop.

dan doe je dat allemaal gratis en voor niks en dan flikt hij zon geintje.

wat een ongeloveloze oetlul.

bullet

Verwijderd

Ik ben er nou 2x geweest en als er al een camper was heb ik hem niet gezien . Niet dat ik het erg vind want het hoort er m.i. gewoon bij . ik heb trouwens 1 keer zelf op dat schip in dat kamertje onder die richel gezeten en iemand te grazen genomen , en ja het zal best goed voor de score zijn maar er is volgens mij weinig aan om zo een kwartier te zitten , maar dat moet ieder maar voor zich weten . Ik heb er geen probleem mee.

Verwijderd

Wat Bullet al zegt
Campen is helemaal niet leuk, ook niet voor jezelf. Het is toch veel cooler om door gangetjes heen te sjeesen, en dan plotseling de hoek om te komen vliegen met een paar raketten. Ik verveel me kapot als ik ergens op een torentje of op een richeltje ga zitten wachten. En als je zo stil zit ben je een makkelijke target, want reken maar dat als ik 1 keer door een camper ben afgeknald, en ik zag waar hij zat, dat ik terug kom om em neer te knallen.

De enige keer dat campen eigenlijk veroorloofd is, is in sommige CTF levels, bijvoorbeeld FaceOff, (die met die 2 torens tegenover elkaar).

Als je daar een paar snipers op het dak hebt, en een mannetje bij de redeemer, dan wordt het echt cool.

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

Ik heb absoluut niks tegen campers. Het is gewoon een strategie, die welliswaar weinig opleverd want winnaar word je er nooit mee, hooguit een goeie middenmoter, maar dat moet iedereen zelf weten. Lang kan je het nooit volhouden, want als je er eenmaal een paar af hebt geschoten, dan komen ze geheid terug om je af te maken. (Ik in ieder geval wel :) ) Zelf vind ik er geen reet aan, om de hele tijd stil te zitten. De enige keren dat ik het ooit doe is om een paar schoten met een sniper te lossen, of als ik wat wil zeggen. Maar dan zit ik dus niet te schieten, maar te typen :) :)

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Verwijderd

Het moet iedreen maar vooraich zelf uit maken wat voor strategie hij of zij gebruikt. als je maar wint :) (toch?)

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 19:35
Sorry, sorry, sorry BULLET, hahahahah
Do you think so....? Get off...!!!

Wat begon met een geintje is inmiddels in complete oorlog veranderd, hahahha, voor jou tenminste. Dat jij op jouw middelbare leeftijd alles zo serieus opvat, hmmmm, wordt mens en kom op aarde man!!!

Maar ja nu ik toch bezig ben en jij mij al de flinke lading hebt gegeven en mijn hartje probeerde fijn te drukken zal ik dat u ook maar eens bij jou doen, fucker.

Ten eerste bied jij zelf aan om gratiz een systeem in elkaar te zetten, wie zegt daar geen nee tegen......? ik dus niet!!! Punt twee je vindt het alleen maar geil om hardware in je handen te hebben omdat je dit niet zelf hebt of kan kopen. Ten derde kan je het wel zelf kopen, dan moet het allemaal sneaky want owee als jou vriensdin er achter kom dat jij spullen voor je pc koopt (3d videokaart)

Daarnaast vind ik het erg ongezond dat je mij bij real name noemt, dit deed het laatste druppeltje bloed uit het infuus vloeien.

Ik heb jou hulp helemaal niet nodig bij het in elkaar zetten van pc's of je helpdeskje zoals jij dat noemt.

Ok ik moet toe geven dat ik nog niet zo goed ben in U.T. maar ben daar druk voor aan het oefenen, en ja, in het begin campte ik wel ja, maar wie doet dat niet in het begin, aangaande de reply's die op mijn vorige bericht zijn verschenen. Maar gelukkig ben ik in andere dingen wel goed in, bij jou is dat heel beperkt, uuuuhhhhhh, oja 1) catheters verwennen en pc's. ja dat was het, over beperktheid gesproken.

Ik wil je als laatste even een advies geven, vat niet alles te serieus op want dan wordt je leven wel erg moeilijk.

Daarnaast heeft iedereen zijn eigen tactiek en als ik af en toe wil campen, dan moet ik dat weten en er zijn wel meer die dat doen. Spreek je die er ook op aan...??? i don't think so.

Oja als laatste nog even een motto voor jou....

"Beter een OETLUL dan onbetekend vorm van leven op aarde"

Met grote hoogachting, NEVADA

Unreal Tournament '99

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
LOL >:) .. it seems to me dat er steeds meer wars op tweakers worden uitgevochten dan in UT of C'strike .. ga zo door jongs .. ik vermaak muh prima ..

HT-addict in spe

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:29

winnie

de poes...

Zelden een leukere thread gelezen. Kan iemand nog even hier op doorgaan. Begin bijvoorbeeld met het publiceren van de adressen en organiseer daarna ter plekke een live tournament. Eéntje met twee deelnemers. Ik mag hopen dat dit nog lang doorgaat....

Verwijderd

Ligt het aan mij of maken jullie je allemaal wel HEEL erg druk over UT?
Als iemand wil campen vind ik dat best, want dat zijn de makkelijkste targets die er zijn.. 6 rockets erop en huplakee....!

Gewoon lekker fraggen en niet zo zeiken!

Verwijderd

In the red corner, weighing over 150 pounds Nevada, and in the blue corner weighing over 149 pounds Bullet.

Ladies and gentlemen, let'sss RRRRRRUMBLE!!!

DING,DING, round 1

:P :P

Feijer

Verwijderd

Maaruh camping gaat wel, want op een gegeven moment weten de anderen het ook dat daar iemand zit, en dan knal.....

Ik campeer niet, vind ik niks aan, maar inderdaad, als je onbekend bent, heb je vaker de neiging om te camperen..

Nou ik neem liever een hotel :) ;)Afbeeldingslocatie: http://193.88.13.44/tweaker/rc5/3.gif

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Nevada.. kijk eens in de faq, staat in hoe je smileys bij je post kan zetten, dat verduidelijkt de communicatie....

Maar idd camperen is niet leuk... geen telefoon aansluiting om te inetten :(

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1