Toon posts:

[BC3] Supervisor-password Tulip Visionline DT

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
''t Mag anno 2001 als een vreemde vraag overkomen, maar is er wellicht iemand die me kan vertellen hoe ik het BIOS van een Tulip Visionline DT 5/100 kan bereiken? Het user-password ken ik niet, en als ''t goed is moet er ook nog een (standaard)supervisor- of sysadmin-password zijn. ''t Is een Phoenix-BIOS uit ''95, waarvan alle overige documentatie ontbreekt :(.

Dus, alle oudere jongeren aan ''t werk en de grijze massa flink laten malen, ben ik ook weer héél happy :).

Kleine update: het systeem-ID is TC44, zal wel een interne Tulip-codering zijn, maar wellicht toch even van belang!

Verwijderd

Het standaard password is een reeks nummers volgens mij, 12345 ofzo, misschien langer 12345678... moet je maar ff proberen

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 18:10 schreef Operations het volgende:
Het standaard password is een reeks nummers volgens mij, 12345 ofzo, misschien langer 12345678... moet je maar ff proberen
Dát had ik dus al geprobeerd, heb er dus echt al wel de nodige tijd aan besteed hoor :).

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Voor mijn vision-line (TC40)geval stond het gewoon in de troubleshooting van de tulip site.

je moet dan wel op het interne type nr. zoeken. ''t is wel veel zoeken in veel onzin en een trage site. zie:
http://support.tulip.com/support/

[dombo mode]
Dom,ik weet het, maar ik kan de code helaas niet vinden. |:(
[/dombo mode]

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Verwijderd

zit er geen jumpertje op je mobo. Meeste mobo''s hebben een jumpertje dat je wachtwoorden wist. Zou zeggen probeer eens om dit jumpertje te vinden.

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Gewoon 24uur de batterij er uit, daarna kun je er gewoon in.

masm
Pagina: 1