[BC3] Nieuw Systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hallo ,

Ik krijg binnenkort via een pc prive project van me vaders werk het volgende systeem :

Dane-Elec Dimm 256Mb SDram PC133, ongebufferd
AMD Athlon Thunderbird 1100 Mhz, SocketA
CoolerMaster CPU Cooler AMD SocketA tot 1.2Ghz
IBM Deskstar 75GXP, 30Gb, IDE, 8.5ms, 7200rpm
MSI K7T Turbo, SocketA, VIA KT133A, Onboard Audio
Asus AGP-V7700 GeForce2 GTS, 32Mb DDR
Sony 3,5" Diskdrive 1.44Mb
AOpen DVD-1240 Pro 12xDVD 40xCD-Rom ATAPI Bulk
Plextor PX-W1210TA 12x10X32 IDE CD-Rewriter oem
Creative SoundBlaster Live Player 5.1 Retail
Creative DeskTop Theater 2200 Digital
Dynalink 1456PL 56K Voice/Fax/Modem intern PCI
BTC 9000A Multimedia keyboard PS/2
Logitech Pilot Mouse Plus, PS2 oem
AOpen Miditower ATX, 250Watt grijs (HQ45B)
Philips 107S21, 17" monitor, .27dpi, LightFrame
Microsoft Windows ME CD-Rom NL oem

Nou wou ik graag jullie mening horen wat jullie er van vinden (prijs +/- 4700,--)
Of dit een goed systeem is voor dit bedrag en of jullie het anders gedaan zouden hebben
En misschien al eventuele upgrade,s hier meteen voor :) Ik zat zelf te denken nu geheugen zo goedkoop was nog 256 mb erbij te kopen , maar ik weet niet of dit echt veel nut heb ? en wat zou ik anders voor dat geld kunnen nemen ?

Thnx :) alvast

• stiena
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-07 07:21
zwaardere voeding
en zonder software

• Reiko
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-07 16:34
En een beter schermpje ;)

5800X3D | 32GB 3466C16 | RTX4080

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Voeding van 300 Watt is echt een vereiste en inderdaad ook een beter scherm.

• C_V_S
  • Niet online
Ja Software moet wel , bij pc prive :-( ken ik weinig aan doen , en ik ga toch niet overclokken ofzo dus is die 250 watt prima
en 17 inch Philips schermpje is mooi schermpie en ik moest wel rond dezelfde prijsklasse blijven

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
en als je dan toch nog een paar tientjes over hebt misschien een plextor 16 ipv 12?

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• stiena
ook al ga je niet overklokken dan is die 250watt te weinig

voor een AMD athlon + geforce 2 moet je zeker
een 300watt voeding hebben

en inderdaad een leuker schermpje is ook geen overbodige luxe

• C_V_S
  • Niet online
Sorry hoor maar 250 Watt ken echt prima
Paar vrienden van me hebben ongeveer hetzelfde ook op 250 Watt en volgens de winkel waar ik het kocht was het ook prima
En wat is er nu mis met dat scherm ?
Een vriend van me heb er 1 een poos gehad ik vond altijd heerlijk beeldje om achter te zitten

• Foxfire
  • Laatst online: 05-07 14:07
Uhm; ik doe ook PC-privee project mee; en ik kan wel zonder software!
Heel eenvoudig; je mag een pc OF losse onderdelen kopen. Dus ik koop een PC IN losse onderdelen ;) en hoef derhalve niet voor software te betalen! In elkaar zetten vindt ik zelf veel te leuk om hun te laten doen :P

Trouwens, 19" monitor zou ik voor gaan! En inderdaad 300Watt voeding...
edit:
Zie ook liever anders moederbord... Abit of Asus, maar als jij MSI leuk vindt is daar ook niet veel mis mee...

Dat dan weer wel......

• C_V_S
  • Niet online
Bij me pa z,n werk kon het dus niet :( zonder software en ik ben al blij dat ik het kon veranderen want anders had ik nu dus een pen 4 1,4 ghz gehad zonder dvd en brander :( en hier moest iedereen kiezen uit 3 systemen en geen losse onderdelen :( maar heb 256 meg erbij nu nut of niet ? of kan ik beter wat anders kopen voor dat geld ?

• elgringo
  • Laatst online: 04-08 12:16
Op woensdag 11 april 2001 17:34 schreef xienator het volgende:
Paar vrienden van me hebben ongeveer hetzelfde ook op 250 Watt en volgens de winkel waar ik het kocht was het ook prima
Een vriend van me heb er 1 een poos gehad ik vond altijd heerlijk beeldje om achter te zitten
Als je mensen gaat afzeiken omdat ze commentaar geven, om iets waar jij commentaar om hebt gevraagd maak je jezelf niet erg geliefd :(

en neem maar van mij aan dat je beter een 300 watt voeding kunt nemen scheelt maar een paar tientjes....

if broken it is, fix it you should

• Foxfire
  • Laatst online: 05-07 14:07
19"!

Dat dan weer wel......

• C_V_S
  • Niet online
Sorry hoor ik vroeg commentaar , maar dan wel voor hetzelfde bedrag ongeveer en een AOpen bigtower was ruim 100,-- duurder , dus dat niet hetzelfde bedrag en 19 inch is denk ik minimaal 300,-- duurder
Dat iemand zegt ik zou een Abit of Asus bord nemen , kijk daar heb je wat aan die kosten zowat evenveel

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:29
daar zit ook gauw 50-100 verschil in hoor...

maar ook ik zeg: neem een 300W voeding...

Als je dat niet doet, strax niet komen zeuren dat het niet (goed) werkt..

• elgringo
Op woensdag 11 april 2001 17:43 schreef xienator het volgende:
Sorry hoor ik vroeg commentaar , maar dan wel voor hetzelfde bedrag ongeveer en een AOpen bigtower was ruim 100,-- duurder , dus dat niet hetzelfde bedrag en 19 inch is denk ik minimaal 300,-- duurder
Dat iemand zegt ik zou een Abit of Asus bord nemen , kijk daar heb je wat aan die kosten zowat evenveel
Een 300 watt atx voeding: 46 piek... Das geen geld...

En je hoeft echt niet zo eigenwijs te zijn om te beweren dat dit ding ook met 250watt werkt dan die voeding wordt dan overbelast waardoor de spanning zakt en zo....

Laat maar...
Jij wil geen commentaar, jij vindt dit systeem zo goed.... Waarom vraag je dan uberhaupt nog om commentaar?

Ik zal je nog wat vertellen:
Je bent aan het bezuinigen op de verkeerde dingen. Neem dan een cpu die wat minder en een beter toetsenbord en muis, daar heb je veel meer profijt van :)

Verwijderd

Pak een andere monititor (Iiyama :D) en ruil die 12* plex in voor een 16 :P.

• C_V_S
  • Niet online
Ik vraag commentaar waar ik wat aan heb :r
niet aan nutteloze mededelingen
Maar waarom staat er op de AMD site eigenlijk dat 235 watt voldoende is dan ?
En waarom reageert er niemand er op of 256 meg er bij veel nut heeft of dat ik beter voor dat geld wat anders kan kopen

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 11 april 2001 17:46 schreef Cutebritney het volgende:
daar zit ook gauw 50-100 verschil in hoor...

maar ook ik zeg: neem een 300W voeding...

Als je dat niet doet, strax niet komen zeuren dat het niet (goed) werkt..
Niet echt noodzakelijk hoor. Beter een goede 250W dan een noname 300W. Neem dat maar van mij aan.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 17:52 schreef xienator het volgende:
En waarom reageert er niemand er op of 256 meg er bij veel nut heeft of dat ik beter voor dat geld wat anders kan kopen
Wees blij dat je commentaar krijgt. Maar effe over dat amd 235 watt aangeeft is omdat ze daar uitgaan van een kaal systeem. En die 256 is ruim voldoende.

• stiena
Ik zeg al nix meer hoor....als jij denkt dat het zo goed gaat dan moet je da vooral zo doen

je komt er nog wel achter dat je toch naar mensen die er (meer) ervaring mee hebben dan jou moet luisteren.

Verwijderd

Ten eerste de voeding moet beter

beter beeldscherm is ook aan te raden

en ten derde het systeem is met 4700 gulden aan de prijzige kant!.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op woensdag 11 april 2001 18:24 schreef CB het volgende:
Ten eerste de voeding moet beter

beter beeldscherm is ook aan te raden

en ten derde het systeem is met 4700 gulden aan de prijzige kant!.
VOOR DAT GELD HEB JE ER 2

maare neem bijvoorkeur een 300w voeding
anders zien we jouw hier teug met problemen :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Omdat op de AMD zit er geen Geforce 2 in zit DUH

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Is een prima systeem, niets mis mee. Als ik bij bv. Norrod (goedkope computerzaak) een zelfde systeem samenstel (praktisch hetzelfde) kom ik op 4674,- uit, mensen die beweren dat dit systeem te duur is hebben imo geen benul waar ze het over hebben.

Wat betreft die voeding.. Ik zou ook vragen om een 300 Watt voeding (prijsverschil = 0) maar in principe zou die 250Watt gewoon moeten werken. Mocht dit trouwens problemen opleveren is het gewoon garantiewerk, zou er dus niet al teveel paniek over maken..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• elgringo
K dan niet....
Maar je moet hetzelf weten... en ga nu dan ook niet zeiken als je vage fouten krijgt...

ZOEK HET ZELF MAAR UIT :r :(

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 18:44 schreef hezik het volgende:
Is een prima systeem, niets mis mee. Als ik bij bv. Norrod (goedkope computerzaak) een zelfde systeem samenstel (praktisch hetzelfde) kom ik op 4674,- uit, mensen die beweren dat dit systeem te duur is hebben imo geen benul waar ze het over hebben.

Wat betreft die voeding.. Ik zou ook vragen om een 300 Watt voeding (prijsverschil = 0) maar in principe zou die 250Watt gewoon moeten werken. Mocht dit trouwens problemen opleveren is het gewoon garantiewerk, zou er dus niet al teveel paniek over maken..
Als ik het uitreken kom ik toch echt op
4122,- uit

Plextor 12x 10x 32x 1210TA F520,-
Spire 5D21B3 (1.5GHz) F 29,-
AOpen DVD-1240 12x 40x F155,-
Dane_Elec 256MB PC133 F269,-
Creative Soundblaster Live! Player 5.1F193,-
IBM 30Gb 7200rpm (DTLA 307030) F379,-
AOpen HQ-45 (250 Watt) F149,-
Dynalink 56k6 PCI F 59,-
MSI K7T Turbo F319,-
Philips 107S SOHO Line F566,-
AMD Athlon Thunderbird 1100 F527,-
Microsoft Windows Millenium NL F199,-
Creative DTT2200 F249,-
Asus V7700 Geforce 2 GTS 32MB Pure F449,-
Cherry keyboard F 30,-
Muis ps2 F 30,-

En dan lopen ****** dat wij er niks vanaf weten??????????? GA WEG!!! :(

• BC3 Victim
Nou nou, hij heeft wel een point hoor. Ja natuurlijk, ik kan ook gaan zeggen dat hij niet dit systeem moet kopen maar een dual PIII 1Ghz met 22" flatscreen monitor moet kopen, maar daar heeft hij verdomd weinig aan. Wat betreft die voeding: een goede 250 Watt voeding kan dat systeem prima hebben hoor, zolang hij er niet 8 fans in gaat schroeven etc. Ik geef toe dat het niet onverstandig is er alvast een 300Watt voeding in te sleutelen, maar om daar nou zo''n halszaak van te maken vind ik overdreven. De fabrikant zal een werkend systeem moeten afleveren, het zal allemaal dus wel loslopen..
Je bedoeld 256 EXTRA (dus 512 Mb).. tsja, dat kan nooit kwaad en voor die prijs (ca Fl. 250,-) kun je dat systeem niet zo gek uitbreiden. Wat je zou kunnen overwegen is ipv. die 256 EXTRA een grotere monitor aan te schaffen, kijk bv. eens naar de Samsung Syncmaster 950p, die moet je voor dat geld zeker kunnen krijgen en is gewoon een dijk van een 19" monitor.

Overigen vind ik het erg raar dat je enerzijds weigert een goed advies (zwaardere voeding) aan te nemen ivm. met budget, maar dat 256 Mb extra (prijs a ongeveer 4 voedingen) wel een mogelijkheid is?

Wat betreft dat moederbord: Is een perfect mobo, niet de snelste (da''s die abit) maar wel de stabielste, en dat vind ik persoonlijk belangerijker.

Wat ik zou doen? Ik zou een lager geklokte (1Ghz) athlon nemen en geen plextor brander maar eentje die een ''normale prijs'' heeft. Het op die manier ontstane overschot in het budget (ca. Fl. 600) zou ik gebruiken om een betere voeding + betere monitor + beter toetsenbord + betere muis aan te schaffen.

Vraag ook eens naar wat voor geheugen dat precies is. Probeer zo snel mogelijk geheugen te krijgen (en dan bedoel ik niet de snelheid in Mhz, maar CAS/RAS). Waarsch. is dit 3-3-3 geheugen, probeer 2-2-2 geheugen te krijgen. Scheelt niet ontzettend veel, maar is toch leuk meegenomen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Effe chillen, die gast heeft pas 26 post :D

• stiena
Als ik bij bv. Norrod (goedkope computerzaak) een zelfde systeem samenstel (praktisch hetzelfde) kom ik op 4674,- uit, mensen die beweren dat dit systeem te duur is hebben imo geen benul waar ze het over hebben.
:r :r :r :r :r horen wie ut zegt
Plextor 12x 10x 32x 1210TA F520,-
Spire 5D21B3 (1.5GHz) F 29,-
AOpen DVD-1240 12x 40x F155,-
Dane_Elec 256MB PC133 F269,-
Creative Soundblaster Live! Player 5.1F193,-
IBM 30Gb 7200rpm (DTLA 307030) F379,-
AOpen HQ-45 (250 Watt) F149,-
Dynalink 56k6 PCI F 59,-
MSI K7T Turbo F319,-
Philips 107S SOHO Line F566,-
AMD Athlon Thunderbird 1100 F527,-
Microsoft Windows Millenium NL F199,-
Creative DTT2200 F249,-
Asus V7700 Geforce 2 GTS 32MB Pure F449,-
Cherry keyboard F 30,-
Muis ps2 F 30,-
totaal: 4122,-
Nu jij weer >:)

• BC3 Victim
Als ik het uitreken kom ik toch echt op
4122,- uit
En dan lopen ****** dat wij er niks vanaf weten??????????? GA WEG!!! :(
Even relaxxen dude. Er waren mensen die beweerden dat je voor dit geld 2 van die systemen kon kopen en daar doelde ik meer op.

Overigens: die prijs van jou, heb je dat bij 1 winkel gehaald en is dat inclusief montage en garantie? Zo ja, bij welke winkel? (is namelijk ERG goedkoop, ipv dat zijn systeem te duur is is jouw systeem goedkoop).

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 19:08 schreef hezik het volgende:

[..]

Even relaxxen dude. Er waren mensen die beweerden dat je voor dit geld 2 van die systemen kon kopen en daar doelde ik meer op.

Overigens: die prijs van jou, heb je dat bij 1 winkel gehaald en is dat inclusief montage en garantie? Zo ja, bij welke winkel? (is namelijk ERG goedkoop, ipv dat zijn systeem te duur is is jouw systeem goedkoop).
Sorry van net maar jij opende een beetje de aanval dat wij (tweakers.net users) geen verstand van computers hadden. een beetje tweaker kan toch wel een systeem in elkaar bouwen (dat is 1 van de leukste dingen van een nieuw systeem vind ik)
Wel met garantie natuurlijk

• D-Devil
  • Laatst online: 05-12-2022
Omdat men daar rekent op een std koeler.
Een I740 VGA, geen DVD geen CD-R of whatever.

Gewoon 230 Watt std fan simpel mobo 64 meg ram, Floppy en Cd rom. klaar nix anders en dan draai ie op 230 watt.... |:( VET SYSTEEM HE ??

Freelance tweaker

• stiena
ochja waarom zou ie onze raad opvolgen?
Wij hebben er toch geen verstand van..we geven alleen nutteloos commentaar ;)

• C_V_S
  • Niet online
schumache waar koop jij dat systeem dan als ik vragen mag ? en zit het dan ook al in me kaar en thuisbezorgt ?

• BC3 Victim
Sorry van net maar jij opende een beetje de aanval dat wij (tweakers.net users) geen verstand van computers hadden.
No problem, ik ga er zelf ook wel eens fel in :)

Inhoudelijk: Dat heb ik nooit gezegd. Wat ik zei is dat iedereen die beweerd dat dit systeem te duur is geen benul heeft (qua prijzen dus, want daar ging het over), en dat is toch echt iets anders dan zeggen dat alle tweakers.net users geen verstand van computers hebben.
een beetje tweaker kan toch wel een systeem in elkaar bouwen (dat is 1 van de leukste dingen van een nieuw systeem vind ik)
Wel met garantie natuurlijk
Een beetje tweaker weet ook dat je bij een PC-prive project niet de optie hebt om bij allerlei winkels te gaan shoppen en in dat licht gezien blijft dit systeem goedkoop.

Om nog maar te zwijgen over garantie, ik geef liever 300 gulden meer uit om alle garanties op 1 plek te hebben dan met elk onderdeel naar een andere winkel (in andere steden) te moeten. Zet voor de gein eens bij dat lijstje waar je alles gehaald hebt (plaatsen) en wat de levertijd e.d. is..

• FFF
  • Registratie: Mei 2000

FFF

Geplaatst door xienator - woensdag 11 april 2001 17:30

--------------------------------------------------------------------------------
Ja Software moet wel , bij pc prive :-( ken ik weinig aan doen , en ik ga toch niet overclokken ofzo dus is die 250 watt prima
en 17 inch Philips schermpje is mooi schermpie en ik moest wel rond dezelfde prijsklasse blijven

Geplaatst door xienator - woensdag 11 april 2001 17:34

--------------------------------------------------------------------------------

Mag ik vragen waarom je hier aan ons vraagt wat wij er van vinden, leuk dat je zo''n systeem krijg. Maar ik draai ook een athlon op een voeding van 250 watt, Het gaat wel maar beter is van niet, zeker niet als je zoveel componeten d''r in hebt zitten, Als je alleen eigenwijs bent kom je niet verder. Koop lekker een systeem dat jij wilt. Maar probeer ons dan niet uit te leggen of het wel of niet kan, Het kan prima draaien op 250 watt voeding, maar als je strax met problemen zit weet je waar het aan ligt.
En die monitor, is ook gewoon een mening, ik zou voor sony gaan omdat ik dar hele goede ervaringen mee heb, mzzl.

• C_V_S
  • Niet online
Systeem komt van Informatique vandaan , dat is volgens mij een van de betere zaken omgeving R,dam had en veel positieve dingen over gehoort en weinig negatief . ze kwamen 1e zelf met allemaal systemen met intel procesors en zonder dvd & writer en dat vind ik toch heel handig om te hebben , ik brand veel en films kijken hou ik ook van
een goede muis & toetsenbord heb ik al , en is toch ook zonder om voor 150,-- meer dat te nemen vond ik en helemaal als ik het al had . en wat betreft 300 watt voeding ik wou eerst AOpen Bigtowe nemen maar dat was nergens voor nodig volgens hun want hoefde niks meer in zeiden hun , tja bigtower leek mij ook fijner als ik een met me handen in die kast moest , maar goed
levertijd is wel lang , maar wel 24 maanden garantie op hele systeem enne dan nog van de fabrikant. krijg systeem vrijdag na pasen
en misschien koop ik nog wel een bigtower i.p.v 256 meg erbij

• BC3 Victim
betreft 300 watt voeding ik wou eerst AOpen Bigtowe nemen maar dat was nergens voor nodig volgens hun want hoefde niks meer in zeiden hun , tja bigtower leek mij ook fijner als ik een met me handen in die kast moest , maar goed
_Jij_ bent diegene die bepaald wat je koopt, niet de leverancier. Voor de rest goed te zien dat het advies uiteindelijk toch nog ter harte genomen gaat worden :)

Verwijderd

het sys lijkt mij wel redelijk :)

• FFF

FFF

die bigtower is erg van belang, maar 256 mb is ook wel leuker. Kijk wat je er mee doet, anders kun je misshcien op iets anders bezuinigen, of andere pc zaak zoeken.
zijn goedkopere hoor, of zelf je pc in elkaar zetten, heb je exclusief OS en muis etc.. Dan kun je het misshcien wel allemaal betalen.

• Abbadon
  • Nu online
Op woensdag 11 april 2001 17:30 schreef xienator het volgende:
... 17 inch Philips schermpje is mooi schermpie en ik moest wel rond dezelfde prijsklasse blijven
Monitor de sluitpost:? Een systeem van 4700 piek en géén goede 19" monitor... aaaarrrcchhhh. Je moet het helemaal zelf weten, maar een monitor is het belangrijkste onderdeel van je systeem; jij staat er met jouw onbetaalbare ogen mee in contact en een goed scherm kan meerdere cpu''s, videokaarten etc. overleven. Je kan bij het samenstellen dan wel beginnen met een 1,1GHz, een GeForce2 DDR en een dure brander, maar je moet eigenlijk beginnen met de monitor. Dan maar een langzamere cpu, brander en videokaart, da''s mijn advies. (volgens mij kicken te veel mensen op MHz''en, MB''s en dat soort dingen en verliezen ze de echt belangrijke zaken uit het oog).

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• FFF

FFF

juist.

• FaceMan
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:32
xienator, kereltje ff dimmen.
er zijn hier mensen die gewoon zeggen wat volgens hun beter is en in veel van die uitspraken kan ik me goed vinden.
1) jij zit maar te zeuren over het feit dat wij geen antwoord geven op de vraag of je er 256 mb extra in moet doen, maar zelf zeg je ook met een grote mond dat je geen geld hebt voor een 300watt voeding of een andere monitor. maar waar haal je dat extra geld voor die extra 256 mb dan vandaan :?

2) bespaar inderdaad NIET op de monitor en het toetsenbord / muis
Neem bijvoorbeeld een modem van een ander merk, scheelt allicht weer 50 piek. Neem tevens geen player 5.1 maar kijk of je nog een player 1024 kan krijgen. ook daar kan de DTT2200 op en scheelt ook algauw weer 50 a 60 gulden.
Verder zou ik geen MSI nemen maar een Abit of een Asus, waarom, heb gewoon goede ervaringen met die merken... Ook gewoon wat minder mhzen nemen, scheelt ook weer paar tientjes...

En reageer voortaan iets vriendelijker als mensen tips aan je geven...

• barrymel
  • Laatst online: 26-06 16:35

barrymel

BarryMel

wou :) geweldig systeem :)

ik kom hem wel omruilen :)

BarryMel

• ConZito
  • Laatst online: 29-07 22:11
Ik heb een Duron 750 met een 550Watt Enermax :)

Overkill roels :+

• C_V_S
  • Niet online
Zo even voor de duidelijkheid

Het systeem is nu twee jaar oud en staat hier nog steeds (gedeeltelijk)

Met die 250 watt voeding heeft die al die tijd prima gedaan nooit problemen mee gehad zelfs niet met 256 mb meer.

En die monitor was ook een prima monitor beter als mijn Ilyama die ik daarna heb gehad.

Dus jullie had het gewoon MIS >:)

Verwijderd

sjees, ik dacht al ..welke mafkees schopt zon oude topic ..maarja, bedankt voor de 'aanvulling' ..ik vraag me alleen af of het nu iemand nog wat boeit :P

• Abbadon
  • Nu online
Heel mooi dat 't zaakje allemaal goed werkt alleen heeft dit topic weinig zin meer natuurlijk :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.