Is er een mogelijkheid om de snes controllers aan te sluiten op de "joystick" ingang, zodat
deze als joystick kunnen gebruikt worden.
deze als joystick kunnen gebruikt worden.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
heb ff nagekeken, was psx1.com, maar die ligt nu plat, heb ook ff met google gezocht, en die vind hem ook.., maar ja ligt plat op momentOp donderdag 12 april 2001 12:50 schreef Ook het volgende:
Hee Psygho,
Zou je voor mij nog es willen kijke wat die site van dat winkeltje in P''end preces was..
Ik heb nl ook wel interesse in zo''n kabeltje...kan alleen geen winkel vinden..
Een "gewoon" adres zou ook prima zijn..:)
Tnx
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
been there done that,Op donderdag 12 april 2001 19:54 schreef dawuss het volgende:
Er heeft ooit iets in de ''electuur'' gestaan over een N64 controller + software. Kijk even in het archief op www.electuur.nl. Was ongeveer een half jaartje geleden ofzo. succes voor degenen die hem gaan maken, ik vond het zelf iets te duur (ding + gamepad kosten samen +/- 100,- maar dan heb je ook wat)
Hoe werkt dat trouwens met die analoge PSX stickjes bij zo''n dual shock? Zijn die op de pc ook echt analoog, of heb je alleen links, rechts, boven en onder. En bij een PSX kun je ermee klikken zeg maar, kan dat ook bij de PC?
Verwijderd
hierOp woensdag 11 april 2001 17:03 schreef Rubberduck het volgende:
Waar haal je die PSX converter, lijkt me wel wat
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Verwijderd
Bij Psxshop.nl hebben ze ook USB-versie hoorOp vrijdag 13 april 2001 12:04 schreef dawuss het volgende:
boeit het veel welke diodes je gebruikt bij die PSX adapter? die link was trouwens voor en parallelle, heeft iemand er 1 voor USB (een schema)