Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
hoi,
ik heb net een nieuw systeem,
asus a7v133
AMD TB 1200 Mhz
256 Mb SDRAM pc133
asus v7100 geforce 2MX
etc.
Met een voeding van 300W,
gister begon ie te zeuren dat zn voltage te laag werd. ik kwam erachter dat de voeding te heet wordt! met een aparte ventilator gericht op mn kast blijft het voltage wel op peil! (fan van voeding doet t).
mijn vraag is of de voeding(300W) te weinig is of dat de voeding defect is?
Robin
ik heb net een nieuw systeem,
asus a7v133
AMD TB 1200 Mhz
256 Mb SDRAM pc133
asus v7100 geforce 2MX
etc.
Met een voeding van 300W,
gister begon ie te zeuren dat zn voltage te laag werd. ik kwam erachter dat de voeding te heet wordt! met een aparte ventilator gericht op mn kast blijft het voltage wel op peil! (fan van voeding doet t).
mijn vraag is of de voeding(300W) te weinig is of dat de voeding defect is?
Robin
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
fan loopt goed, heb er vanmiddag nog een 235W voeding in gedaan en nu loopt ie perfect!
het was dus toch een kapotte voeding of iets dergelijks! maar de fan draaide op voldoende toeren!
probleem dus opgelost nu!
bedankt nog voor response!
robin
het was dus toch een kapotte voeding of iets dergelijks! maar de fan draaide op voldoende toeren!
probleem dus opgelost nu!
bedankt nog voor response!
robin
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen