[BC3] Bios toegang Compaq deskpro 466

Pagina: 1
Acties:

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
dank je.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Ik heb hier een Compaq 486. (deskpro 466)

daar heb ik een routertje van gemaakt, maar nu wil ik in de bios ff uitschakelen dat die halt op keyboard failure. anders kan ik deze niet remote laten restarten (blijft dus hangen dat je op F1 moet drukken)

ik kan alleen met geen mogelijkheid in de bios komen... iemand een idee?

(ik heb ook geen toetsenbord over om er aan te hangen... anders deed ik dat wel)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Bij de 486 versies van compaq is er een bios partitie nodig op de harde schijf. Zonder deze partitie is het onmogelijk op de harde schijf te komen. Deze sw is gewoon te downloaden van de compaq site. Mocht de partitie er al op staan, druk dan op f10 als er een blokje rechts bovenin het scherm verschijnt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen