Toon posts:

[BC3] Mening over deze PDA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik ben al tijdje opzoek naar een palmtopje voor de gewone zaken (memo,mail,notes)en nu zie ik bij de PDA shop een aanbieding van een Palm IIIxe inclusief Slim Leather Carrying Case: Fl. 489,- dat is incl bezorgkosten & BTW.

Graag wil even de mening weten over dit product van de mensen hier.

Thanx

Jongens

• demonite
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 08:55

demonite

the way is up

die was volgens mij bij dunnet laatst in de aanbieding, magazijn opruiming ofzo... fl 199.- of 299.- ik weet het niet precies meer, stond 2 weken terug in de krant geloof ik.

maar het lijkt er op dat ie dus een beetje outdated is.

De prijs wordt nogal bepaald door het geheugen heb ik het idee, ik weet het niet zeker... maar als je naar de Visor en Visor Deluxe kijkt is het verschil fl 300.- en 6 mb aan geheugen... of misschien dat er ook nog een snellere processor inzet hoor..

Weet ik niet..

Eerlijk gezegd is 8mb overkill, maar wel een must als je er ook spelletjes op gaat gooien.. En ja eerlijk is eerlijk, als je zo''n hebt ga je dat toch doen. Op 2mb kun je ook gigantisch veel kwijt hoor... maar 8mb is ongeveer gelijk aan oneindig bij normaal gebruik.

eerlijk gezegd vind ik het design vd Palm III niet zo mooi... de V serie is wel heel erg gaaf. Netzoals de nieuw M50x serie (zelfde behuizing :))

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reactie
heeft er verders niemand een mening of ervaring met deze pda.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

niet goed geld terug :? :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:28
Ik heb er zelf ook zo een. Bevalt mij uitstekend voor waar ik em voor gebruik (agenda, spelletje onder de :z les) e-mail er mee aflezen gaat ook prima, avantgo erop en wat internet nieuws lezen ook (al gaat dat wat ten koste van de batterijen)

Een Palm Vx ziet er misschien wat mooier uit maar kan in principe net zoveel/weinig (buiten dat die een accu heeft en de IIIxe 2 AAA''s) en dat voor een prijs verschil van 600 piek? Die Palm V heb je dan ook nog maar met 2MB en nog teveel geld lijkt me dat niet echt een optie.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 15:57 schreef TAG_Speedy het volgende:
avantgo erop en wat internet nieuws lezen ook (al gaat dat wat ten koste van de batterijen)
(buiten dat die een accu heeft en de IIIxe 2 AAA''s) en dat voor een prijs verschil van 600 piek? Die Palm V heb je dan ook nog maar met 2MB en nog teveel geld lijkt me dat niet echt een optie.
Gebruik je ook die 8 MB en hoe lang doe j emet die batterijen

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 12:34
Ik ga hem denk ik ook kopen. Hij was bij primafoon al in de aanbieding voor 499,-. Maar 489 is natuurlijk goedkoper..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 11 april 2001 17:27 schreef msturm10 het volgende:
Ik ga hem denk ik ook kopen. Hij was bij primafoon al in de aanbieding voor 499,-. Maar 489 is natuurlijk goedkoper..
en een slim leather case

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:17
mijn pa heeft de palm Vx.

Vet coool ding man, daar kun je echt een boel mee!

enne, nog mooi lichtgewicht enz ook :)

• Martin Sturm
Op woensdag 11 april 2001 13:49 schreef demonite het volgende:
die was volgens mij bij dunnet laatst in de aanbieding, magazijn opruiming ofzo... fl 199.- of 299.- ik weet het niet precies meer, stond 2 weken terug in de krant geloof ik.
lijkt me een beetje sterk. 299 zou wel heeeel goedkoop zijn voor dat ding. Tot een maand terug was ie nog 600+ bij de meeste winkels.

• Speedy
Kan me ook niet voorstellen voor fl 300,-
Gebruik je ook die 8 MB en hoe lang doe j emet die batterijen
Dit is mijn info (kwa capaciteit):

Free memory: 6123k of 7936k

Adresses 2k
AvantGo 460k
Blocks 31k (game)
Connection 1k
Datebook 2k
Dopewars 27k (game)
E-Racer 8k (game)
Expense 1k
Giraffe 20k (game)
Graffiti 15k
Hardball 18k (game)
ICQ 95k
libmal 121k (dunno wat dat is)
mail 538k (en dan staan er 326 e-mails in (ex attachments natuurlijk))
memo pad 1k
minehunt 10k (game)
MobileLink 18k
Net Library 4k
Network 2k
Puzzle 5k (game)
Simcity 347 (game)
Subhunt 19k (game)
system 43k
tank! 32k (game)
to do list 1k
update 3.5.2 5k

Zoals je ziet staat er redelijk wat in maar neemt het amper ruimte in beslag.

Heb hem nu een maand en de batterijen naderen hun eindpunt, maar denk voornamelijk dat het komt door avantgo (toen ging het ineens snel) en je zit natuurlijk te pielen met zo''n ding de eerste tijd :)

Persoonlijk denk ik dat die fl 489,- echt goedkoop is (mijne koste fl 499,- echter zonder leather case) in verhouding met bv een m100 of een m105 (geen flashmemory)

Flickr | Lego collectie

• Martin Sturm
Heeft ie bij de Primafoon een Lethercase?? of niet?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 10:14 schreef msturm10 het volgende:
Heeft ie bij de Primafoon een Lethercase?? of niet?
Volgens mij niet ik kan er niks over vinden op hun site.Daar kom ik hem helemaal niet tegen.

• Speedy
Nope, kan je er wel kopen ... fl 89,- !!!! Kost bij een computerzaak (dacht www.hard-ware.nl ofzo) iets van fl 40,-

Flickr | Lego collectie

• ReseTTim
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

kijk ff hiero dit is news van vandaag dat gaat over de prijsdaling van palmtops omdat ze de oude eerst weg willen hebben en daarna verkopen ze de nieuwe :(

http://www.tweakers.net/nieuws/16527

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 11:35 schreef ReseTTim het volgende:
kijk ff hiero dit is news van vandaag dat gaat over de prijsdaling van palmtops omdat ze de oude eerst weg willen hebben en daarna verkopen ze de nieuwe :(

http://www.tweakers.net/nieuws/16527
Ik had het gezien maar ik denk dat ze daar al rekening mee gehouden hebben want die palm is van 600 naar deze prijs gegaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik hem maar ga bestellen.
iedereen bedankt voor jullie reacties.

• Martin Sturm
Ik ga er denk ik ook een bestellen. Bij ACI computer is ie trouwens 449,- zag ik incl. Lether case. 20 piek verzend kosten, da''s dus nog goedkoper dan bij PDAShop.nl.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 12 april 2001 13:55 schreef msturm10 het volgende:
Ik ga er denk ik ook een bestellen. Bij ACI computer is ie trouwens 449,- zag ik incl. Lether case. 20 piek verzend kosten, da''s dus nog goedkoper dan bij PDAShop.nl.
en hoe lang is de levertijd daar ?
PDA shop volgende dag

Verwijderd

Op woensdag 11 april 2001 15:57 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ik heb er zelf ook zo een. Bevalt mij uitstekend voor waar ik em voor gebruik (agenda, spelletje onder de :z les) e-mail er mee aflezen gaat ook prima, avantgo erop en wat internet nieuws lezen ook (al gaat dat wat ten koste van de batterijen)

Een Palm Vx ziet er misschien wat mooier uit maar kan in principe net zoveel/weinig (buiten dat die een accu heeft en de IIIxe 2 AAA''s) en dat voor een prijs verschil van 600 piek? Die Palm V heb je dan ook nog maar met 2MB en nog teveel geld lijkt me dat niet echt een optie.
trouwens, zit daar een ingebouwde modem in? of gebruik je een kabeltje/infrarood om met je mobiel te kunnen connecten ??

• Martin Sturm
ACI-computers heeft hem niet meer zeggen ze :(
Toen bij PDAshop besteld, maar toen zag ik dat ie bij Dunnet 399 was!!! Dus heb ik hem daar besteld..

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 18 april 2001 11:57 schreef msturm10 het volgende:
ACI-computers heeft hem niet meer zeggen ze :(
Toen bij PDAshop besteld, maar toen zag ik dat ie bij Dunnet 399 was!!! Dus heb ik hem daar besteld..
Was hij daar ook inclusief leather case ?

• Martin Sturm
Bij ACI (staat nog wel in de pricewatch btw) was ik ook incl. Lethercase.
Ik heb hem dus bij Dunnet besteld, vorige week donderdag binnen gehad. Maar nu wilde ik er nog 1 bestellen (voor iemand anders uiteraard :)), maar nu hebben ze hem dus niet meer bij Dunnet :(.

• Martin Sturm
Ze hadden hem ook bij de Vobis voor 399,-

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

kheb zelf de PalmIIIe, bevalt mij perfect (lekker SimCity spelen :) ) enigste nadeel vind ik dat ik maar 2 MB geheugen heb...maar daar heb je bij die ''xe'' geen last van :)

Kopen dus, je krijgt er never spijt van! naja,misschien dat je geen kleurenscherm hebt, maar da toch een beetje veel PIEKEN

...gamen blijft leuk...

Pagina: 1