Ik heb mijn Aopen 1040-pro DVD rom geflashed, ivm met regios en nu is hij dood.
Teruggeflashed, maar niks helpt meer, hij is dood en het laatje wil niet meer dicht.
Ik zoek nu dus een DVD rom die bij aankoop al regiovrij is. Flashen durf ik niet meer.
Ik wou al bijna de Pioneer 106s kopen, maar dan ben ik zo weer genaaid.
Please help......
Teruggeflashed, maar niks helpt meer, hij is dood en het laatje wil niet meer dicht.
Ik zoek nu dus een DVD rom die bij aankoop al regiovrij is. Flashen durf ik niet meer.
Ik wou al bijna de Pioneer 106s kopen, maar dan ben ik zo weer genaaid.
Please help......
Verwijderd
Volgens mij is de kans dat er tijdens het flashen iets misgaat waardoor de DVD-speler het niet meer doet, erg klein.
M.a.w. Volgens mij moet je het gewoon nog een keer proberen, desnoods met hulp erbij.
En vooral: Neem een andere flashtool en firmware, want ik denk dat het daar in heeft gezeten.
Succes ermee
.
M.a.w. Volgens mij moet je het gewoon nog een keer proberen, desnoods met hulp erbij.
En vooral: Neem een andere flashtool en firmware, want ik denk dat het daar in heeft gezeten.
Succes ermee
Daar heb je gelijk aan, ik probeerde zo''n zogenaamde regiovrije firmware waardoor hij dood ging.
Als ik de nu origineel bij aopen gedownloade versie erin flash gaat dit helemaal goed, maar de drive blijft dood.
Nu een belangrijk punt:
Kan je altijd de regiolock-teller weer op bv 5 zetten door de originele rom te gebruiken.
Dus als ik toch die gave Pioneer zou kopen, kan ik gewoon iedere keer ff flashen als de teller weer aan zijn einde is???????
Ik ga niet zomaar een rom proberen...
Dus dan is hij niet regiovrij, maar zet je de teller gewoon iedere keer terug met die diskette. Kan dit?
Als ik de nu origineel bij aopen gedownloade versie erin flash gaat dit helemaal goed, maar de drive blijft dood.
Nu een belangrijk punt:
Kan je altijd de regiolock-teller weer op bv 5 zetten door de originele rom te gebruiken.
Dus als ik toch die gave Pioneer zou kopen, kan ik gewoon iedere keer ff flashen als de teller weer aan zijn einde is???????
Ik ga niet zomaar een rom proberen...
Dus dan is hij niet regiovrij, maar zet je de teller gewoon iedere keer terug met die diskette. Kan dit?
nopes door flashen zal je regio code niet weer changeable zijn..
ik wete niet hoelang je je dvd drive al heb, al heb je em net gekocht ga trug naar winklel en zech dat ie et nie doet met mazzel krijg je gewoon een nieuwe (niet zeggen dat je em geflashed heb uiteraard
regiovrije computer dvd players zijn er volgends mij niet in nederland, het flashen van zo`n ding gaat bij mij echter altijd wel goe, ik weet wel een paar pagina`s waar je dat soort flashes kan halen maar ik geloof dat je dat hier niet mag posten (mail me maar)
ik wete niet hoelang je je dvd drive al heb, al heb je em net gekocht ga trug naar winklel en zech dat ie et nie doet met mazzel krijg je gewoon een nieuwe (niet zeggen dat je em geflashed heb uiteraard
regiovrije computer dvd players zijn er volgends mij niet in nederland, het flashen van zo`n ding gaat bij mij echter altijd wel goe, ik weet wel een paar pagina`s waar je dat soort flashes kan halen maar ik geloof dat je dat hier niet mag posten (mail me maar)
Verwijderd
Er zijn ook programmaatjes die die teller van vijf keer disablen, da''s helemaal leuk
.
Ik heb ook nog wel wat programmaatjes maar die zijn voor de Pioneer 105. Mail me maar als je daar interesse in hebt.
quadraplex@planet.nl
Ik heb ook nog wel wat programmaatjes maar die zijn voor de Pioneer 105. Mail me maar als je daar interesse in hebt.
quadraplex@planet.nl
Bedankt,
Ik heb overal interesse in maar wil wel weten of dat goed zal gaan met de 106s:)
Ik zit nu niet thuis, dus mail ik nu ff niet.
Als jullie willen mogen jullie mij wel mailen, dan zie ik het straks thuis wel:
pino64@home.nl
Toch baal ik wel van die problemen met al die DVD drives, kinderachtige wet.
Ik heb overal interesse in maar wil wel weten of dat goed zal gaan met de 106s:)
Ik zit nu niet thuis, dus mail ik nu ff niet.
Als jullie willen mogen jullie mij wel mailen, dan zie ik het straks thuis wel:
pino64@home.nl
Toch baal ik wel van die problemen met al die DVD drives, kinderachtige wet.
Verwijderd
koop de panasonic 10x 12x of 16x dvd
echt zeer goed
snelle leestijd en leest cdr''s goed
Mitsumi technologie ocourze en uiteraard best goedkoop
echt zeer goed
snelle leestijd en leest cdr''s goed
Mitsumi technologie ocourze en uiteraard best goedkoop
koop de liteon ltd122 is goedkoop, regiovrij te maken en haalt met firmware IL5X een DAE van 21X (Nero 5.048)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
die van mij is standaard regiovrij 
maar hier in azie gekocht
kweet niet offet in europa ook zo is
maar hier in azie gekocht
kweet niet offet in europa ook zo is
Ik heb een pioneer 105-s succesvol geflashed... 
Regio-vrije dvd-spelers zijn er in europa sinds januari 2000 niet meer te krijgen...
Regio-vrije dvd-spelers zijn er in europa sinds januari 2000 niet meer te krijgen...
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Asus E608 is standaard regio vrij, Asus E612 is eenvoudig met een jumper regiovrij te maken. Beide drives werken perfect en zijn erg stil. Zijn te koop bij informatique