Opposing Force voor 49,-

Pagina: 1
Acties:

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 08:35
De aanhouder wint: Bij Free Record Shop is Opposing Force F 49,90.

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

Verwijderd

Moet ook niet duurder zijn ook

Ook al is het een van de beste , misschien de beste, add-on, het is en blijft toch maar een add-on ....

Dus 50 piek is net goed... toch wel halve prijs van een volledig spel. heb gehoord dat ie wel makkelijk was ... is ie toch nog aan te raden ?

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 09:35
ik vin van niet..
ga maar gewoon counterstrike downloaden .. is 20 keer kewler..

HT-addict in spe

Verwijderd

Ik vindt het veel te veel. Een Add-on kan je toch niet vergelijken met een heel spel.
Bij halflife koop je veel meer.. singleplayer en allerlei multiplayervarianten door (gratis) mods.

Opposing Forces zijn weer een paar leveltjes waar je in een paar avonden doorheen bent en dan kijk je er nooit meer naar. Ok je kan er mee multiplayeren maar gaver dan Counterstrike is het toch niet.

HalfLife + CounterStrike blijf je spelen..

Verwijderd

Ik heb er fl 79,95 voor betaald :(, en dat is veel te veel, dat spel is nog geen 50 piek waard! Amateur level bouwers maken de Multiplay levels, die kun je zo van internet halen! Het is dat Half-Life zelf wel fl 179,90 waard is ( HL+OP4 ;) ) maar anders zou ik me echt getild voelen. Speel em ook al niet meer trouwens.

Verwijderd

Dzeez, wat een verschil in prijzen, ik heb er ook 49 piek voor betaald.
Pagina: 1