ik wordt gestoord van die blower van de voeding en wil m graag vervangen. Maar welke is nou het stilst???? Of welke losse blower is het stilst. Het gaat over de voeding van mijn ATX kast, merk weet ik niet maar lijkt me dat je er gewoon wat anders in kunt douwen, of vergis ik me hierin???
haal gewoon een andere fan op en zet die erin! je hoeft geen hele nieuwe voeding te kopen voor de fan alleen
12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Nou P5ycho, doe dan maar eens een voorstel voor verbetering van mijn (lawaaierige) voeding van A-open (FSP250-60GTA)!!
Ook aan de lucht stroom die tussen de componenten door gaat gedacht?Op dinsdag 10 april 2001 22:57 schreef P5ycho het volgende:
haal gewoon een andere fan op en zet die erin! je hoeft geen hele nieuwe voeding te kopen voor de fan alleen
Is het wel je voeding die zo''n lawaai maakt en niet de koeler op je processor? Ik heb een Powerman voeding met eenzelfde soort typenummer (FSP300-60BT, waarschijnlijk allemaal uit zelfde fabriek) en die is muisstil terwijl de fan behoorlijk in de rondte toert hoor.
Een Panaflo...dat heb ik ook gedaan. Voor een paar piek heb je er al eenOp woensdag 11 april 2001 00:19 schreef wiebe het volgende:
Nou P5ycho, doe dan maar eens een voorstel voor verbetering van mijn (lawaaierige) voeding van A-open (FSP250-60GTA)!!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
De ene helft van de mensen wordt GEK van de herrie van een A-Open en de andere helft zegt: Waar hebben jullie het over. Blijkbaar komen ze niet uit dezelfde fabriek.Op woensdag 11 april 2001 00:59 schreef MegaJurk het volgende:
Is het wel je voeding die zo''n lawaai maakt en niet de koeler op je processor? Ik heb een Powerman voeding met eenzelfde soort typenummer (FSP300-60BT, waarschijnlijk allemaal uit zelfde fabriek) en die is
Mijn Aopen is de meest lawaaierige kast die ik ooit heb gehad. De El Cheapo NoNam junk kast die ik er voor had, was een stuk stiller.
Ik heb Aopen gebeld en die vertelden me doodleuk dat het normaal was dat dat ding zo''n herrie maakte. Dan had ik maar een goed merk moeten kopen
Ik heb gisteren die herrie fan van mijn A-open voeding vervangen door een L1A Panaflo. Werkt perfect en is een stuk stiller 
Paar piek voor een Panaflo?? Waar?
Ik koop ze in amerika voor zo''n $7,-
Paar piek voor een Panaflo?? Waar?
"Choose life"
Verwijderd
Hoe vervang je de fan in een voeding?
Ik heb een HX-08 en het is echt erg die herrie! Ik heb al schuimrubber en alles gekocht.
Anders zie ik mij genoodzaakt een Enermaxje aan te schaffen.
Ik heb een HX-08 en het is echt erg die herrie! Ik heb al schuimrubber en alles gekocht.
Verwijderd
.....en die panaflo heb je bij *(ja bij wie eigenlijk)* gekocht, maar volgens mij haalt het weinig uit.
Greetz from the pimperess....
Greetz from the pimperess....
met een schroeven draaiertjeOp woensdag 11 april 2001 14:28 schreef HlpDsK het volgende:
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Is heel makkelijk. Voeding openschroeven. Draadje doorknippen. Fan eruithalen. Stroomdraadjes (zwart en rood) van de nieuwe fan aan voedingsdraadje draaien en dan even solderen voor de zekerheid. En dan even netjes tape eromheen. Zo heb ik het althans gedaan.Op woensdag 11 april 2001 14:28 schreef HlpDsK het volgende:
Ik ben daar helemaal niet handig mee, maar dit was echt simpel
"Choose life"
stilste voeding is een kapotte voeding...
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Klopt dat heb ik ook gedaan. in vindt $7 een paar piek, het is nog geen 2 tientjes. En de verzendkosten zijn nauwelijks hoger dan die in NederlandOp woensdag 11 april 2001 14:25 schreef Martijnos het volgende:
aar piek voor een Panaflo?? Waar?
En het is ECHT een enorm stuk stiller
kan wel behoorlijk exploderen hoor, met al die elko''s erinOp woensdag 11 april 2001 15:04 schreef HaaZie het volgende:
stilste voeding is een kapotte voeding...
Pagina: 1